1
Vraag
2
Reageer en help mee
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Tip. Community instellingen.

Het combineren van de volgende instellingen heeft bij mij eindelijk het gewenste resultaat het verspringen van een reactie als deze direct op de voorgaande betrekking heeft.

Ik gebruikte eerst lineair dat werkt niet, althans dat geeft geen betere leesbaarheid.

 

7 Reacties 7
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Toch houd je nog steeds nieuwe reacties tussen oude reacties. Ook kan je niet direct naar je laatst gelezen. Nu moet je zoeken naar je laatst gelezen bericht. Misschien dat er nog ergens een instelling is die dat ook nog kan oplossen. Voorlopig blijft het behelpen 😞

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Door voor threads en oudste of nieuwste eerste te kiezen is dat probleem voor mij in ieder geval voorbij.

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er is met de genoemde instellingen voor mij meer onderscheid tussen de knop reageren gebruiken en de optie op het topic reageren.

We kunnen nu wel op specifieke tussen liggende berichten reageren dat klopt. Door standaard layout te gebruiken dus niet lineaire en de sorteer functie oudste of nieuwste heb ik wel meer het "Tweakers forum effect"

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Eerlijk gezegd blijft het verwarrend. Ik wil de oudste ongelezen eerst lezen, dan omlaag scrollen naar de nieuwste. Zoals het was en, zoals het op andere fora ook is. Niet constant heen en weer. Maar misschien ben ik al te vastgeroest na 30 jaar actief te zijn in fora en begin jaren 90 eigen BBSn te hebben gedraaid 😉

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat kan ook per topic, of dat ook werkt voor later tussen gevoegde reacties ben ik nog niet achter.

 

Ik snap je helemaal, het is mij ook nog niet duidelijk hoe dit platform de klanten service moet verbeteren. Ik denk eerder dat het contract met Insided afliep, en er geen daarom voor Khoros is gekozen omdat deze mogelijk goedkoper was en druk vanuit Liberty Global en Vodafone.

Een andere verklaring dan bezuiniging zie ik gewoonweg niet.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Toch bij Voorkeuren, Weergave, Lay-out van bord, Lineaire lay-out geselecteerd. Dan is alles chronologisch en hoef je niet het hele topic te doorlopen voor nieuwe tussengeplaatste reacties. Misschien dat dit ook nog anders kan, maar voor nu voor mij het beste.

martwoutnl

Level 15
  • 1370Posts
  • 5Oplossingen
  • 550Likes

Je kan trouwens bij instellingen ook aantal berichten per pagina omhoog schroeven. Voorkeuren, lineaire layout en dan bij "Lineaire indeling: Berichten per pagina wanneer je een onderwerp bekijkt" getal verhogen. 50 is maximum.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic