Aanmelden hier is stom. Als je niet bent ingelogd kan je gewoon een reactie schrijven
maar goed zodra je de post wilt plaatsen gebeurt dit
De post is verloren gegaan (dit is mij ook overgekomen met een veel langere post)
Ik heb een Mijn Ziggo en Community account, beide waren nodig.
Zet anders de mogelijkheid een post in te tikken uit als je niet bent ingelogd, want het is stom! Wordt sowieso niet opgeslagen dus wat is het nut?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Sparker
Bedankt voor jouw feedback! Het is natuurlijk waardeloos dat je jouw complete bericht kwijt bent omdat je niet ingelogd blijkt te zijn.
Het ging hier om een bug en dit is inmiddels hersteld. Er is nu geen tekstvak meer wanneer je niet ingelogd bent. Mocht je wel weer tegen problemen aanlopen, dan horen wij dit heel graag van je.
Nogmaals bedankt voor het doorgeven!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Sparker
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Uh ja, dat je het stom vind, dat weten we nu 😉
Maar je hebt wel gelijk hoor! Het is natuurlijk heel vreemd dat je wel een berichtje kan schrijven en niet ingelogd te zijn en dan denken dat je dus wel ingelogd bent en dan ben je alles kwijt wat je hebt geschreven. De ene keer kan die het wel onthouden en een andere keer weer niet. Wat je zegt, super stom en ben volkomen met je eens. Het is in ieder geval iets voor Ziggo om hier nog eens naar te kijken en goed dat je het even aankaart. Zeker niet stom om dit hier te melden, daar leert Ziggo ook weer van 😎
Wel vreemd dat je beide accounts nodig hebt om in te loggen. Zelf log ik in via Mijn Ziggo account en heb daar nooit problemen mee, het werkt prima. Dus waarom jij dan zoveel hebt moeten doen om in te loggen, geen idee. Misschien een keer even je koekjes wissen, wie weet helpt het? Maar nogmaals, super top dat je hier even je bericht hebt geplaatst. Alvast een fijn weekend gewenst 🤗
Hi @Sparker
Bedankt voor jouw feedback! Het is natuurlijk waardeloos dat je jouw complete bericht kwijt bent omdat je niet ingelogd blijkt te zijn.
Het ging hier om een bug en dit is inmiddels hersteld. Er is nu geen tekstvak meer wanneer je niet ingelogd bent. Mocht je wel weer tegen problemen aanlopen, dan horen wij dit heel graag van je.
Nogmaals bedankt voor het doorgeven!
Thanks! 😀
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.