Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Aanmelden hier is stom. Als je niet bent ingelogd kan je gewoon een reactie schrijven
maar goed zodra je de post wilt plaatsen gebeurt dit
De post is verloren gegaan (dit is mij ook overgekomen met een veel langere post)
Ik heb een Mijn Ziggo en Community account, beide waren nodig.
Zet anders de mogelijkheid een post in te tikken uit als je niet bent ingelogd, want het is stom! Wordt sowieso niet opgeslagen dus wat is het nut?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Sparker
Bedankt voor jouw feedback! Het is natuurlijk waardeloos dat je jouw complete bericht kwijt bent omdat je niet ingelogd blijkt te zijn.
Het ging hier om een bug en dit is inmiddels hersteld. Er is nu geen tekstvak meer wanneer je niet ingelogd bent. Mocht je wel weer tegen problemen aanlopen, dan horen wij dit heel graag van je.
Nogmaals bedankt voor het doorgeven!
Hi @Sparker
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Uh ja, dat je het stom vind, dat weten we nu 😉
Maar je hebt wel gelijk hoor! Het is natuurlijk heel vreemd dat je wel een berichtje kan schrijven en niet ingelogd te zijn en dan denken dat je dus wel ingelogd bent en dan ben je alles kwijt wat je hebt geschreven. De ene keer kan die het wel onthouden en een andere keer weer niet. Wat je zegt, super stom en ben volkomen met je eens. Het is in ieder geval iets voor Ziggo om hier nog eens naar te kijken en goed dat je het even aankaart. Zeker niet stom om dit hier te melden, daar leert Ziggo ook weer van 😎
Wel vreemd dat je beide accounts nodig hebt om in te loggen. Zelf log ik in via Mijn Ziggo account en heb daar nooit problemen mee, het werkt prima. Dus waarom jij dan zoveel hebt moeten doen om in te loggen, geen idee. Misschien een keer even je koekjes wissen, wie weet helpt het? Maar nogmaals, super top dat je hier even je bericht hebt geplaatst. Alvast een fijn weekend gewenst 🤗
Hi @Sparker
Bedankt voor jouw feedback! Het is natuurlijk waardeloos dat je jouw complete bericht kwijt bent omdat je niet ingelogd blijkt te zijn.
Het ging hier om een bug en dit is inmiddels hersteld. Er is nu geen tekstvak meer wanneer je niet ingelogd bent. Mocht je wel weer tegen problemen aanlopen, dan horen wij dit heel graag van je.
Nogmaals bedankt voor het doorgeven!
Thanks! 😀
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...