Hallo!
Tijden het aanvinken om mails als spam te selecteren, heb ik per ongeluk een gewenst email adres aangevinkt waardoor deze nu telkens in de spam map komt in mijn ziggo mail. Hoe krijg ik dit weer ongedaan? Ziggo weet het niet. Je kan in de spam map op "gewenst" klikken, dan gaat deze mail uit de spam map naar postvak in maar het volgende inkomende mailtje gaat weer naar de spam map. Ook het adres uit mijn adressenbestand gehaald maar niets helpt. Hopelijk is er iemand dit dit weet, want ik kom er niet uit. Groet en alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk eens in Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Klik op onderstaande schermafbeelding voor een vergroting.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kijk eens in Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Klik op onderstaande schermafbeelding voor een vergroting.
Vorig bedankje verdween...opnieuw...
Super Bert,
Dankjewel, half jaar een last en het is door jou binnen no-time opgelost!
Groet Monique
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.