reineke

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Smart wifi app: Geen verbinding met server

Smart wifi app op iPhone kan na inloggen geen verbinding met server maken 

dus kan niet inloggen 

dezelfde app op iPhone kan wel inloggen op een ander account  

ps

Met smartwifiweb.ziggo.nl kan ik wel in het nieuwe modem inloggen maar dan mis ik de functionaliteit van de SmartWifi app

 

 

1 Reactie 1
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @reineke ,

 

Wat ontzettend gek dat je eigen account voor de SmartWifi app het niet doet, maar een ander account wel. Ik snap dat je graag toegang hebt tot je account en denk dan ook graag met je mee. 


Ik zie dat je nog niet heel lang een abonnement hebt bij Ziggo. Het kan dus zijn dat er iets nog niet lekker verwerkt is, waar de SmartWifi app op reageert. Hoe werkt alles in MIjn Ziggo en de MIjn Ziggo app, gaat dat wel allemaal goed? 

 

We hebben eerder een bekend probleem gehad, waarbij deze melding ook naar voren kwam. Daarbij was het zo dat klanten wel werden ingelogd in de app, maar verkeerde inloggegevens gebruikte. Je weet zeker dat jij de juiste gegevens gebruikt? 

Uitgelicht topic