Sinds een paar dagen heb ik op mijn iPhone, en iPad, de nieuwe iOS versie 15.1 en daarin krijg ik elke keer in de Safari browser de vraag om de koekjes te accepteren. Er komt een pop-up scherm in beeld, ik klik op de meest minste acceptatie en klik dan op Opslaan. Maar het venster gaat niet meer weg en het blijft in beeld. Je zou nu zeggen, hij heeft het aangenomen, ik heb toch aangegeven Strikt functioneel & noodzakelijk en opslaan, maar dat doet die dus NIET. Als ik dan dit venster afsluit, want ik kom niet verder, dan krijg ik weer de vraag om de koekjes te accepteren en weer gaat hij niet verder.
Ik kan dus op geen enkele manier meer op de community van Ziggo komen via mijn iPhone en/of iPad. En ik kies niet op het eerste pop-up scherm gelijk op accepteren want dan neemt die gelijk alle koekjes mee, en dat wil ik niet. Ik wil mijn eigen keuze hebben dus ik kies voor cookies-pagina. Heel vervelend, ik kan dus niet meer via mijn mobiel of tablet bij de Ziggo Community komen 😞
Iemand een oplossing? Overigens, op accepteren klikken heeft geen zin, in het eerste scherm, want dan krijg ik daarna WEER deze zelfde pop-up met koekjes accepteren 😞 😞