Hallo,
Ik wilde inloggen op mijn oude community account.
Maar deze schijnt nu gelinked te zijn aan mijn ziggo.
Als ik vervolgens inlog met mijnziggo op de community kom ik terecht op dit account. (waarmee ik het bericht plaats)
Graag zou ik gebruik maken van mijn oude account, aangezien die ook toegang heeft tot een thread over een Pilot.
Zou een moderator dit account kunnen verwijderen en mijn oude account kunnen terug geven? 😄
Gaat om het volgende account: https://community.ziggo.nl/t5/user/viewprofilepage/user-id/50395
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Toevoeging:
Het lijkt erop dat dit misgaat sinds mijn ziggo account gecombineerd is met myvodafone.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
@Alex Ja! perfect
Kan je @martijnpoppen1 verwijderen? 🙂
Kan je @martijnpoppen1 verwijderen?
Zeker, dat is inmiddels geregeld!
Bedankt!
Hallo, ik zou graag hetzelfde willen. Ik ben weer terug bij ziggo en zou mijn oude community account @Wlmpie graag willen koppelen aan mijn nieuwe actieve ziggo account. Ik post dit via een zojuist aangemaakte tijdelijke account die weer gecanceld mag worden als ik via mijn ziggo weer bij mijn oude community account kan.
Kan een moderator dit regelen s.v.p. alvast dank.
Hi @Verwijderd account
Ik help je graag om weer toegang te krijgen tot je oude Community account @Wlmpie. We vragen hiervoor altijd een nieuw account te registeren voor de Community met Mijn Ziggo. Je hebt in dit geval wel een nieuw account geregistreerd, maar met e-mailregistratie i.p.v. met Mijn Ziggo. Hierbij is dus geen nieuwe Mijn Ziggo koppeling gegenereerd die ik kan verplaatsen naar je oude bestaande account. Wil je voor mij een nieuw account aanmaken voor de Community (met Mijn Ziggo)? Stuur je hier dan weer een berichtje met de gebruikersnaam van je nieuwe tijdelijke account? Dan zet ik graag de koppeling voor je om.
Super! Bij deze heb ik de Mijn Ziggo koppeling omgezet naar het oude vertrouwde account. Als je nu opnieuw inlogt bij de Ziggo Community dan kom je weer uit bij @Wlmpie.
@Wlmpie1 heb ik voor je verwijderd. Als je mij kan laten weten dat bovenstaande in kannen en kruiken is, dan zal ik uiteraard ook @Verwijderd account verwijderen 🙂
👍mijn oude account is gekoppeld. Je kan @Verwijderd account nu ook verwijderen.
Alvast bedankt.
Super @Wlmpie. Bedankt voor je snelle terugkoppeling. Ik heb het tijdelijke account wlmpie2 verwijderd!
Beste Alex,
Ik probeer mijn email voorkeuren aan te passen in het community account, maar het lukt mij niet om in te loggen.
Mijn email is enkele maanden geleden aangepast vanwege het probleem dat ik niet meer kon inloggen op Ziggo GO, maar wel Mijn Ziggo.
Kun je mij helpen om weer in te loggen op het oude account met het vorige email adres (zonder de '1' achter mijn naam) zodat ik de instellingen kan aanpassen. Het verwijderen van het oude account is ook prima, dan gebruik ik de volgende keer het account dat ik nu heb aangemaakt.
mvg Marcel
Hi @Marcel2222,
Dat kunnen we regelen, maar daar is nog wel een actie voor nodig. Dit account, Marcel2222, heb je aangemaakt via mail & wachtwoord. Het is helaas noodzakelijk om een 2e (tijdelijke) account aan te maken via Mijn Ziggo om alles te herstellen. Dit doe je door 'aanmelden met Mijn Ziggo' op Aanmelden - Ziggo Community, waarna je als het goed is wordt gevraagd je profiel te voltooien. Je mag hiervoor ook een niet-bestaand e-mailadres gebruiken. Je kunt met hier met dit account aangeven wat je tijdelijke username is.
Hi Alex,
Ik heb een tijdelijk account aangemaakt. De username is MarcelTijdelijk
Gr. Marcel
Top, ik heb het geregeld. Als je nu uitlogt en weer inlogt via Mijn Ziggo, zou je weer bij je originele account uit moeten komen. Als dat is gelukt, verwijder ik deze tijdelijke weer.
Hi Alex,
Klopt, ik zie nu mijn originele account weer. Je mag mijn tijdelijke account verwijderen. Bedankt!
Gr. Marcel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.