1
Vraag
2
Reacties
Meneer C.

Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Regelmatig problemen met inloggen bij Community

Regelmatig ondervind ik problemen met inloggen op de community.

De ene keer lukt het prima, de andere keer moet ik na inloggen soms nog 1 of 2 keer inloggen. Regelmatig kom ik bij het inloggen op de community terecht op de "Mijn Ziggo" pagina.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Conclusie is dat een browser wisseling (tot nog toe) de oplossing lijkt te zijn. Aangezien ik tot voor kort met veel plezier de oude browser gebruikte, lijkt het mij dat er iets veranderd is middels een update wat de problemen veroorzaakte.

Vooralsnog is dit echter de oplossing.

Iedereen bedankt voor het meedenken. 😃👍

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Zijn er meer gebruikers die hier tegenaan lopen en/of is dit probleem bekend bij Ziggo ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13620Posts
  • 1139Oplossingen
  • 5837Likes

Hey @Meneer C. . Bij mij is hier niets bekend over. Ik ben dus zeker benieuwd naar andere ervaringen. 
Je geeft aan dat je soms tot 3 keer moet inloggen. Wat gebeurt er dan die 1e 2 keer? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? En op wat voor apparaat gebruik je de Community? 

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Lycke, dan log ik in, met extra code, en kom ik gewoon terug in het inlogscherm. Of ik krijg geen code en ben opeens ingelogd, wil ik dan reageren ergens op, moet ik alsnog weer inloggen.

En soms log ik in op de community via een community mail en kom ik op de Mijn Ziggo omgeving.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8051Posts
  • 949Oplossingen
  • 3470Likes

Dat gaat alles behalve soepel. Op wat voor apparaat probeer je op dat moment in te loggen? En heb je voor de zekerheid ook al even wat basiszaken uitgesloten zoals het verwijderen van de cookies van de Community en/of een andere browser?

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

@Alex,  ik was in een ander topic bezig met een issue die ik ondervond met het typen van privé berichten. Daarvoor was voor mij (geen idee of meer gebruikers hetzelfde issue hebben) de oplossing om een ander toetsenbord te gebruiken.

In navolging daarvan was ik voor dit issue al gaan testen met een andere browser.

Daar heb ik nog geen conclusies uit kunnen trekken, maar ik houd jullie op de hoogte.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Conclusie is dat een browser wisseling (tot nog toe) de oplossing lijkt te zijn. Aangezien ik tot voor kort met veel plezier de oude browser gebruikte, lijkt het mij dat er iets veranderd is middels een update wat de problemen veroorzaakte.

Vooralsnog is dit echter de oplossing.

Iedereen bedankt voor het meedenken. 😃👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic