Goedemiddag , ik ben vrij nieuw hier en vraag mij af waar moet ik rekening mee houden dag of dagen waarop een community medewerker reageert op een prive bericht ?
Heb contact via prive berichten en woensdag 28 september laatste bericht verstuurd en tot op heden nog geen reactie ontvangen.
Zal ik geduldig moeten afwachten tot er gereageerd wordt ?
Misschien is er iemand die hier wat meer over weet , dan hoor ik het graag.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Door grote drukte is degene aan wie u het bericht hebt gestuurd, mogelijk nog niet aan het beantwoorden daarvan toegekomen, en krijgt u een van de komende werkdagen antwoord op uw privé bericht.
@DennyW het is al doorgezet.🙂
Voor zo ver je het nog niet gedaan hebt (of de mogelijkheid daartoe niet ontdekt hebt) zou je bij de privéberichten kunnen kijken of jouw bericht daadwerkelijk (goed) verzonden is.
Standaard staat bij privéberichten de weergave op "Postvak IN". Deze weergave is (eventjes) in te stellen op "Verzonden".
Zie bijgaande afbeelding:
Hallo DennyW
Bedankt voor het voorbeeld , ik heb verzonden aan geklikt en dan staan er maar twee van de 4 verzonden berichten onder elkaar, zou dat betekenen dat die andere twee niet verzonden zijn?
Als dat zo is kan ik die dan alsnog verzenden en hoe ?
Of kan ik ze opnieuw aanmaken en verzenden, weet niet of dat gaat?
Hi@Nauwt195 ,
Als berichten niet staan bij de verzonden berichten, dan ben ik bang dat je die berichten opnieuw zou moeten maken / verzenden.
Het is een wat spartaans mail-syteem; er is geen (ik heb niet kunnen ontdekken) map Concepten waar nog niet verzonden berichten in bewaard / afgevangen kunnen worden.
Soms gaat verzending mis als je te lang het scherm open hebt staan. Er flitst dan bij een verzendpoging een (fout-)boodschap (rood) in beeld.
Het best kan je als je een wat uitgebreid bericht wilt versturen deze eerst concipiëren in een tekstverwerken en dan kopiëren en plakken in het privébericht.
Als ik dat met MS Word doe dan wordt wel de opmaak verkracht door extra witregels. Enige nabewerking in de geplakte test kan wenselijk zijn, maar is niet strikt noodzakelijk. Als de boodschap maar overkomt.
Bedankt voor de reactie ,
Ik heb even het belangrijkste bericht opnieuw aangemaakt en verzonden en gecontroleerd bij verzonden berichten en staat er bij als verzonden dus dan moet het goed komen hoop ik .
Dank u voor het meedenken.
Goedemorgen @Nauwt195, goed dat je het aankaart! Het kan heel goed zijn dat mijn collega jouw privé bericht nog niet gezien heeft. Ik ben vandaag de hele dag aanwezig en zie je privé bericht graag tegemoet, mocht het vandaag niet lukken dan kijk ik woensdag weer naar mijn inbox 🙂
zou het geen goed idee zijn dat collega moderators van elkaar de dm's kunnen inzien bij afwezigheid oid ?
Het schijnt dat je eerst 1 berichtje moet posten voordat je PB s kan sturen, dus bij deze.🙂 Hoeft verder niks mee gedaan te worden!
@Verwijderd account dit topic is bijna 2 jaar uit 2022 intussen zal het probleem wel opgelost zijn,
ook is het zo dat als je rechtstreeks contact wilt met een medewerker je het beste contact kunt opnamen met de klantenservice https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
DM’s naar moderator wordt niet altijd op gereageerd,
natuurlijk kan het wel voorkomen dat een moderator in een topic om een dm vraagt als het bijvoorbeeld privacy gevoelige informatie betreft
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.