1
Vraag
2
Reacties
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24845Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes

Reageren op reactie lukt niet

Als ik in dit topic Telefonische oplichters gebruiken computerstem voor zogenaamde Ziggo helpdesk 

Reager op tekst van Bert krijg ik fout melding

8458D07A-78F6-4E66-9C85-05ED6BF9C38C.png

Omdat het een offtopic is zet ik het hier neer maar eerder al probleem met mijn inbox en nu dit. Word er niet vrolijk van.

Als ik hier reactie zet 

371D5920-5B5C-4FD0-8B64-49E8F5A1FE5F.jpeg

Gaat het wel goed.

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5779Posts
  • 601Oplossingen
  • 3458Likes

Hey @Dave 

Wat vaag, heb je dit probleem alleen bij dit specifieke topic? En krijg je de foutmelding ook te zien op een ander apparaat of als je op het topic reageert in plaats van Bert zijn reactie? 

Dave
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 24845Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes

Heb dit bijna in alle topic's wel paar keer per dag en met Macbook, iPhone en iPad. 

Het is echt heel vreemd en ik krijg de melding dat ik niet kan posten, geen toegang.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5779Posts
  • 601Oplossingen
  • 3458Likes

Ik heb Alex voor de zekerheid gevraagd. Toen jouw privéberichten waren verdwenen is je account van top tot teen nagelopen en er is niets gevonden wat voor deze problemen kan zorgen. Ik ben nu vooral benieuwd of anderen dit probleem ook wel eens ervaren. @Bert, heb jij deze foutmelding ook wel eens voorbij zien komen bij het plaatsen van een reactie?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78819Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23552Likes

Niet 1 keer een foutmelding bij het plaatsen van een reactie.

Ik gebruik Windows 10 Pro met Edge en alles met volledig standaard Instellingen en geen blokkers of anti-malware/virus van derden.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5779Posts
  • 601Oplossingen
  • 3458Likes

Thanks Bert. Wat een mysterie wordt dit intussen @Dave Ik loop zelf ook vast wat betreft deze foutmelding dus ik ga voor je navragen wat we verder nog kunnen doen. Als er een update is dan laat ik dit weten!

Dave
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 24845Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes

Dank je @Mariska  en @Bert 

Ik heb mijn Macbook even opgeschoond en gebruik normaal Chrome omdat Safari niet geheel soepel verloopt.

Ik gebruik nu af en toe ook de Laptop van mijn Partner Windows10 met alleen link naar de Community toe via Chrome, misschien Edge gebruiken.

Kan Macbook en de Windows10 laptop (Lenovo) misschien dit conflict veroorzaken, want ik raak ook niet meer uitgelogd als ik ander apparaat zoals Windows gebruikt.

Wat ik wel doe als ik Windows gebruik is mijn Macbook afgesloten dus gebruik maar 1 laptop voor de community, af en toe me iPhone12 voor reactie zoals nu om 01:25 uur.

Ik hoor het vanzelf en ja ik blij dat me inbox weer terug is mijn dank aan Khoros maar dat weet Alex al 😉

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5779Posts
  • 601Oplossingen
  • 3458Likes

@Dave Een specifieke foutmelding is het helaas niet dus we moeten op zoek naar de rode draad in dit geheel. Begrijp ik het goed dat je dit probleem op de Macbook, iPhone en iPad ervaart? Allemaal in Safari? Of krijg je deze zelfde foutmelding ook op de Lenovo laptop? Zo ja, in welke browser(s) gebeurt dit? 

Ook ben ik benieuwd of het probleem voorkomt als je copy-paste gebruikt in je bericht. Verder mag je eens testen of je, als je de foutmelding ziet, de foutmelding bij ditzelfde topic ook krijgt op een ander apparaat. 

Dave
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 24845Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes

@Mariska  sorry voor late reactie mijn buren hadden tot 04:15 uur feestje en ging er niet zacht zinnig aan toe, Gebeurt zowel in Safari als 2e browser als in Chrome mijn Hoofd Browser. Tot heden op alleen op de Macbook en mijn iPhone12. Mijn iPad2020 gebruik ik nauwelijks voor de community.

De Lenovo Laptop van mijn vriendin met Windows10 gebruik ik alleen Chrome en ook daar gebeurt het en zijn af en toe gewoon topic's waar ik antwoordt.

Ik zal eens proberen met copy en paste en ook eens in de gaten houden wanneer dit probleem optreed dan maak ik screenshot en de url erbij van topic. Zo kan ik achterhalen waar de fout zit. 

Tot heden klop ik het even op een hout tafeltje af en gaat het weer zoals het moet.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5779Posts
  • 601Oplossingen
  • 3458Likes

Super om te lezen @Dave Als het toch weer voorkomt dan zien we je reactie wel verschijnen.

Dave
Topicstarter
Level 20
T.E.A.M.
  • 24845Posts
  • 1075Oplossingen
  • 8110Likes

zeker @Mariska  komt goed 

763.jpeg

Dan zien jullie bericht verschijnen.