1
Vraag
2
Reageer en help mee
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3528Posts
  • 79Oplossingen
  • 2476Likes

RSS-feed geeft na 100 reacties/opmerkingen geen nieuwe items meer weer.

Als ik me abonneer op een RSS-feed van een topic (of een artikel) die meer dan 100 reacties (of opmerkingen) heeft, dan ontvang ik alleen de 100 oudste reacties. Nieuwere reacties worden daarna niet meer in de feed opgenomen. Dan heeft zo'n RSS-feed opeens helemaal geen zin meer.

Twee voorbeelden:

RSS-url van artikel "Prijswijziging per 1 juli 2021": https://community.ziggo.nl/phxsb37772/rss/message?board.id=tipsvanziggo&message.id=13466

Artikel bevat 149 opmerkingen, de feed levert er 100. Eerste opmerking is van 10 mei, laatste opmerking is van 1 juni. In werkelijkheid is de laatste opmerking geplaatst op 24 augustus.

RSS-url van topic "Fout ontdekt in de TV Gids (EPG)? Meld het hier!": https://community.ziggo.nl/rss/message?board.id=TV&message.id=55689

Topic bevat 525 reacties, ook hier levert de feed er 100. Eerste reactie is van 3 juni 2021, laatste is van 21 juni. In werkelijkheid lopen de reacties tot aan vandaag door.

Zo heeft het gebruik van RSS-feeds niet echt zin, terwijl het een krachtig hulpmiddel kan zijn.

In de bijlages heb ik de ontvangen feeds opgenomen.

Uitgelicht
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Reacties
  • 595Oplossingen
  • 3129Likes

@Patrick99 Goed dat je navraag doet. Ik heb het nagekeken in het ticket wat is aangemaakt hiervoor. De fix zit in de software van een 3e partij, zij zijn op de hoogte maar er is helaas nog geen indicatie wanneer/in welke maand het is opgelost. 

4 Reacties 4
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3129Likes

Hey @AoxoMoxoA

Wat raar dat jouw topic nog onbeantwoord is, sorry daarvoor! Vandaag komt deze gelukkig boven water en ik ga dit voor je doorzetten, als ik meer weet dan hoor je dit van mij of een andere moderator. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3129Likes

Gelukkig is de terugkoppeling sneller dan mijn eerste reactie 🙂 Het klopt inderdaad dat je maximaal 100 reacties ziet maar het klopt niet dat je de 100 oudste berichten ziet, dit horen de 100 nieuwste te zijn. Er is dus sprake van een bug en dit is dankzij jou doorgegeven aan Khoros. Thanks voor het delen! 

Patrick99

Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Is er al nieuws @Mariska ? Het werkt namelijk nog steeds niet.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5677Posts
  • 595Oplossingen
  • 3129Likes

@Patrick99 Goed dat je navraag doet. Ik heb het nagekeken in het ticket wat is aangemaakt hiervoor. De fix zit in de software van een 3e partij, zij zijn op de hoogte maar er is helaas nog geen indicatie wanneer/in welke maand het is opgelost. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic