1
Vraag
2
Reacties
Dairybeat

Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Profiel community en Mijn Ziggo

  1. Hoe kom in bij mijn profiel in de community, nergens zie ik die optie, ook niet in het menu links boven.
  1. Als ik bijvoorbeeld, ingelogd, mijn factuur wil bekijken in Mijn Ziggo, moet ik opnieuw inloggen. Dit blijft zich maar herhalen; HELP…!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dairybeat wrote:
  1. Hoe kom in bij mijn profiel in de community, nergens zie ik die optie, ook niet in het menu links boven.

Als u rechtsboven op uw avatar klikt, kunt u naar profielinstellingen gaan.

Dairybeat wrote:

 

  1. Als ik bijvoorbeeld, ingelogd, mijn factuur wil bekijken in Mijn Ziggo, moet ik opnieuw inloggen. Dit blijft zich maar herhalen; HELP…!

Dat is correct. Het community profiel is niet 1-op-1 gekoppeld aan uw mijn Ziggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Dairybeat wrote:
  1. Hoe kom in bij mijn profiel in de community, nergens zie ik die optie, ook niet in het menu links boven.

Als u rechtsboven op uw avatar klikt, kunt u naar profielinstellingen gaan.

Dairybeat wrote:

 

  1. Als ik bijvoorbeeld, ingelogd, mijn factuur wil bekijken in Mijn Ziggo, moet ik opnieuw inloggen. Dit blijft zich maar herhalen; HELP…!

Dat is correct. Het community profiel is niet 1-op-1 gekoppeld aan uw mijn Ziggo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75185Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

“Als ik bijvoorbeeld, ingelogd, mijn factuur wil bekijken in Mijn Ziggo, moet ik opnieuw inloggen. Dit blijft zich maar herhalen; HELP…!”

Moet je elke keer opnieuw inloggen als je naar Mijn Ziggo gaat?

Of moet je telkens opnieuw inloggen als je al in Mijn Ziggo ingelogd bent en je klikt op een andere pagina binnen Mijn Ziggo?

Dairybeat
Topicstarter
Level 1
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Be rt wrote:

“Als ik bijvoorbeeld, ingelogd, mijn factuur wil bekijken in Mijn Ziggo, moet ik opnieuw inloggen. Dit blijft zich maar herhalen; HELP…!”

Moet je elke keer opnieuw inloggen als je naar Mijn Ziggo gaat?

Of moet je telkens opnieuw inloggen als je al in Mijn Ziggo ingelogd bent en je klikt op een andere pagina binnen Mijn Ziggo?

Is opgelost, bedankt voor je reactie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic