Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes

Problemen met de Community op verschillende platformen/apparaten?

Beste leden,

Ik wil jullie aandacht vragen vanwege een mogelijk probleem met platformen/apparaten i.c.m. de Community.
Ondervind je problemen met het plaatsen van reacties en/of topics? Dan hoor ik hier graag het fijne daarvan!

Geef zo uitgebreid mogelijk antwoord op de volgende vragen:
- Welke problemen ervaar je precies?
- Op welke besturingssysteem, welk apparaat en met welke browser heb je het probleem?
(Ter voorbeeld: iPhone X, iOS 11.4.1, Safari browser)
- Merk je dit probleem ook met andere browsers, zo ja, welke?
- Merk je dit probleem ook op andere apparaten, zo ja welke?

Alvast bedankt voor jullie medewerking 🙂

Gr,
73 Reacties 73
MarinusApeldoor

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aan iedereen die helpen wil.
Ik ben ingelogd in de Ziggo community, en zie twee van mijn favoriete items.
Als ik die items probeer te selecteren, krijg ik de mededeling dat ik geen toegang heb tot deze items.
Even voor de duidelijkheid: De items staan onder Mijn favorieten, maar ik kan ze niet selecteren.
HELP HELP HELP
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Deze items zijn op zolder gelegd, zeg maar het archief in geplaatst. MarinusApeldoorn
Waren deze nog actief en bij de tijd?
Zo ja, laat het weten, misschien worden ze weer actief gezet.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik weet niet of het een bekend probleem is, maar ik kaart hem wel aan, het Community Forum vaak een 400 Bad Request krijgt vanuit Google Chrome.

Andere browsers ga ik proberen en kom ik op terug, maar Chrome heeft het vaak gemiddeld 5 keer op een dag hier.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dit is een bekend probleem, waar je vooral last van hebt als je veel Topics bezoekt.
Harde oplossing: alle Cookies verwijderen. Met vervelende bijeffecten voor andere sites.
Je kunt ook alleen de Cookies van de Community Site verwijderen.
Zie Delete specific Cookies.
https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en
Als je het aandurft, kun je via het Developers Window (na F12)
volstaan met verwijdering van het Cookie met de naam 'topics'.

Daarna kun je weer een tijdje voort.

Gr Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
xGarfieldx-Dave Ik volg deze tip van hanh al een tijdje en hoef alleen maar het topics cookie van community.ziggo.nl te verwijderen en niet alle cookies, waardoor je gelukkig niet alles overal weer opnieuw in hoeft te vullen en weer overal op akkoord hoeft te klikken om cookies te accepteren.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Be rt wrote:
xGarfieldx-Dave Ik volg deze tip van hanh al een tijdje en hoef alleen maar het topics cookie van community.ziggo.nl te verwijderen en niet alle cookies, waardoor je gelukkig niet alles overal weer opnieuw in hoeft te vullen en weer overal op akkoord hoeft te klikken om cookies te accepteren.

Ik heb deze tip ook gedaan en inderdaad, werkt super :wink:
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
xGarfieldx-Dave
Prima!
Mijn reaktie was natuurlijk nogal kort door de bocht.
Niet iedereen zal hier blij mee kunnen zijn.
Mooi dat je het gevonden hebt. Het is nogal gedoe, dat niet nodig zou moeten zijn.
Voor wie meekijkt: Bij andere Browsers dan Chrome (met eigen Cookies) kun je dezefde aanpak toepassen.

Gr Han
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
hanh wrote:
xGarfieldx-Dave
Prima!
Mijn reaktie was natuurlijk nogal kort door de bocht.
Niet iedereen zal hier blij mee kunnen zijn,.
Mooi dat je het gevonden hebt. Het is gedoe, wat niet nodig zou moeten zijn.
Voor wie meekijkt: Bij andere Browsers dan Chrome (met eigen Cookies) kun je dezefde aanpak toepassen.

Gr Han

Valt reuze mee hoor, hij was kort, simpel, krachtig en werkzaam en uitvoerbaar, ben er helemaal blij mee:wink:
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Oh ja, hier kan ik het ook even zetten 🙂
Ik merk op dat ik met mijn iPhone en iPad geen problemen meer heb met intikken en/of het verwijderen van berichten. Het gaat allemaal weer lekker snel en vlotjes. Inmiddels een week dat het zo goed gaat en laten we hopen dat het goed blijft gaan.
Ronald Z
Oud Community Moderator Topicstarter
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Inmiddels lijkt het (grote)cookies verhaal ook opgelost 🙂

Gr,
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ronald Ziggo wrote:
Inmiddels lijkt het (grote)cookies verhaal ook opgelost 🙂

Gr,

Dat is mooi want ik zag vandaag zowel mobiel als Laptop dat ik ingelogd blijft, beter als iedere keer opnieuw aanmelden :wink:
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Ik klik altijd op de tijd naast een avatar om meteen naar het laatste bericht in een topic te gaan.
Maar sinds een dag of 2 is dat blijkbaar veranderd?
Kom daarmee nu in het eerste bericht van het topic terecht en moet iedere keer helemaal naar beneden scrollen, of op meerdere pagina's te klikken, om uiteindelijk bij de nieuwste reactie te komen.
Kan ik ergens nog in één keer bij die laatste reactie komen?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ik erken je probleem RobertKoopman hier ook de laatste dagen dat je andere handelingen moet doen voor het forum, het kan zijn dat er zonder hinder nieuwe aanpassingen worden toegevoegd om het forum beter te maken, maar dit word zeker wel opgemerkt. Goede tip:wink:
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Het probleem is weer opgelost, sta nu meteen in het juiste (laatste) bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic