Als wij plaatjes aanklikken om deze te vergroten, dan krijgen we alleen een wit scherm. Neem deze topic, als we de plaatjes aanklikken met Safari, dan krijgen we een WIT groot scherm. Wanneer we deze topic openen in Google Chrome, dan zien we de plaatjes wel. Dit was nooit, maar na het weekend wel 😞
Safari Versie 15.0 en nog geen nieuwe iMac MacOS, dus het zou gewoon moeten werken. Maar jammer genoeg, geen plaatjes meer te doen. Wie heeft er iets aangepast, Ziggo of Apple?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Apart hier wel gewoon te zien als ik er op klik met alle device’s in dit topic
kan ook aan Khoros liggen wegens update
Even terug te komen op jou verhaal EnergieBoy,
Als ik in Chrome Diggy Adventure opstart, dan komt ie in het begin scherm en daarna knalt ie er uit, de WebGL in Chrome schijnt niet te werken, in Safari heb ik WebGL aangevinkt en daar doet het wel. Heb jij misschien een idee in Chrome kan ik WebGL nergens terug vinden. Misschien kan ik dit vinden. Bij mij werken simpele beelden in Chrome zoals Google Maps kan ik niet afspelen in Chrome en Safari weer wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.