1
Vraag
2
Reacties
MR_CHIP

Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

Opties ontbreken bij tekstvak community op mobiele telefoon

"Op mobiel ontbreekt het emoji-icoontje / de emoji-button in 'de editor' van Khoros."

Daardoor ga je de emojis van je OS toetsenbord gebruiken. En dat werkt niet goed want daar is het systeem niet op gemaakt.

dit is op pc

editoroppc.png

dit is op mobiel

editoropmobiel.jpg

meer mensen die dit als bug zie, hopelijk kan er dan met wat meer prio naar gekeken worden 

86 Reacties 86
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8876Posts
  • 1041Oplossingen
  • 3930Likes

Q4 is van Oktober tot en met December. Dat is al specifieker dan 'dit najaar'  het moet natuurlijk wel goed getest worden.

Ik kan helaas al verklappen dat er niets wordt getest op dit moment en heb er recent ook niets over gehoord, dus ik vrees het ergste 😞 Ik heb navraag gedaan naar de laatste stand van zaken @MR_CHIP, dank voor je heads-up.

Pasi

Level 18
  • 9635Posts
  • 492Oplossingen
  • 5343Likes

@Alex  schreef:

Q4 is van Oktober tot en met December. Dat is al specifieker dan 'dit najaar'  het moet natuurlijk wel goed getest worden.

Ik kan helaas al verklappen dat er niets wordt getest op dit moment en heb er recent ook niets over gehoord, dus ik vrees het ergste 😞 Ik heb navraag gedaan naar de laatste stand van zaken @MR_CHIP, dank voor je heads-up.

@MR_CHIPhet is duidelijk, we zijn dus weer maanden door Ziggo aan het lijntje gehouden. Wat een ballenclub, ik word er zó moe van, diep triest !!

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

"het houdt niet op niet vanzelf" 

we blijven doorgaan 😄 al zullen ze me wel irritant vinden

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8876Posts
  • 1041Oplossingen
  • 3930Likes

al zullen ze me wel irritant vinden

Haha nee hoor. Er zijn in dit topic gewoon hele logische wensen/irritaties doorgegeven, waar wij maar geen duidelijkheid over kunnen geven, laat staan iets hebben aangepast na zoveel maanden. Ik snap de reacties dan ook heel goed. Alleen maar goed dat je niet opgeeft.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

@Alex en zo hebben we bijna december is er al wat antwoord op je navraag gegeven

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

en zo weer 2 weken verder had je toevallig al antwoord op je navraag @Alex 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8876Posts
  • 1041Oplossingen
  • 3930Likes

Hi @MR_CHIP,

Nee, ondanks herhaaldelijke verzoeken heb ik geen concrete update voor je 😞 Het staat nog steeds op de backlog, maar het is onduidelijk wanneer dit aandacht krijgt en actie op wordt ondernomen. Gezien de huidige datum verwacht ik zelf op dit moment geen actie meer in Q4. Ik blijf het voor je checken en hopelijk snel met meer bruikbare informatie te komen.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

lol hoe kan dat opeens 

houden jullie niet van een goed werkend forum

RoWi.

Level 20
  • 18057Posts
  • 754Oplossingen
  • 6136Likes

@MR_CHIP je weet toch wel dat alle websites standaard geoptimaliseerd zijn voor computers en laptops. Zelfs op een tablet ontbreken vaak bepaalde opties bij diverse websites.

Ziggo zal niet genoeg betalen aan Khoros 🤪

Of het is simpelweg niet mogelijk maar willen ze dit niet vertellen. Ga er maar vanuit dat dit zelfs eind 2024 nog steeds hetzelfde zal zijn.

Pasi

Level 18
  • 9635Posts
  • 492Oplossingen
  • 5343Likes

Ik verwacht dat Ziggo er helemaal geen geld aan uit wil geven.

Zoals ook met andere zaken van Ziggo ( b.v. de EPG ) werkt e.e.a. redelijk, maar gaat Ziggo er beslist niet meer geld aan uitgeven om het beter te maken. Want zo als het nu werkt denkt Ziggo dat het aan de minimum eis voldoet, maar vergeet en passeert ze zo weer haar klanten.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

@RoWi.  schreef:

@MR_CHIP je weet toch wel dat alle websites standaard geoptimaliseerd zijn voor computers en laptops. Zelfs op een tablet ontbreken vaak bepaalde opties bij diverse websites.

Ziggo zal niet genoeg betalen aan Khoros 🤪

Of het is simpelweg niet mogelijk maar willen ze dit niet vertellen. Ga er maar vanuit dat dit zelfs eind 2024 nog steeds hetzelfde zal zijn.

dan ben je toch echt een kul van development , als goed is maak je een site gelijk doormiddel van designen dat die netjes schaalt aan een mobiel device

dat is wat ik altijd voor moest zorgen toen ik webdesign leerde en deed als werk af en toe

bootstrap https://en.wikipedia.org/wiki/Bootstrap_(front-end_framework)

Garihd

Level 16
  • 1912Posts
  • 64Oplossingen
  • 1038Likes

Zelfs overheids websites missen op een smartfoon bepaalde functies.

Een  webbrowser op een mobieltje kan je gewoonweg nooit vergelijken met die voor een pc. Er zit in browsers voor tablets en smarttoons niet voor niks een desktop weergave functie.

Als je een website optimaliseert voor een Mobiele browser heb je op  een PC vaak  enorm veel ongebruikte wit ruimte. Met schaling kan veel maar niet alles, dat heeft puur met de fysieke afmetingen te maken.

Verder zit er gigantisch veel verschil tussen functionele applicaties zoals een forum of een informatieve pagina.

Dit geschreven hebbend zijn bepaalde hier genoemde opties in mijn ogen ook best mogelijk om toe te voegen aan de editor balk.

Uiteraard willen we niks negatiefs schrijven maar het is in mijn ogen ongeloofwaardig om er van uit te gaan dat er volgend jaar wel iets veranderd. Ze weten uiteraard exact hoeveel gebruikers een smartfoon browser gebruiken of een  tablet of pc. Op basis daarvan en overige meldingen worden prioriteiten gesteld en het lijkt er sterk op dat diverse zaken gewoon nooit zullen veranderen.

RoWi.

Level 20
  • 18057Posts
  • 754Oplossingen
  • 6136Likes

Screenshot_20231208-202516~2.png

Wat mij betreft mogen deze twee wel verdwijnen in de mobiele website als daar de quote optie voor in de plaats kan komen. Zelfs in landscape komt de quote optie niet te voorschijn zoals op de tablet.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

@Alex  schreef:

Hi @MR_CHIP,

Nee, ondanks herhaaldelijke verzoeken heb ik geen concrete update voor je 😞 Het staat nog steeds op de backlog, maar het is onduidelijk wanneer dit aandacht krijgt en actie op wordt ondernomen. Gezien de huidige datum verwacht ik zelf op dit moment geen actie meer in Q4. Ik blijf het voor je checken en hopelijk snel met meer bruikbare informatie te komen.

waarom krijg je geen concrete update er meer over ?

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1388Posts
  • 153Oplossingen
  • 931Likes

Hi @MR_CHIP, momenteel zijn de personen bij wie ik meer informatie kan ophalen omtrent de status van dit ticket afwezig wegens de kerstvakantie. Ik hoop dat we in het nieuwe jaar hier vlot op terug kunnen komen bij je. 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

ik ben vrij vroeg ik weet het 😛 al enig nieuws 

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

daar ben ik weer inmiddels in 2024 wanneer wordt hier eindelijk serieus naar gekeken ? .... of wachten op 2025 

RoWi.

Level 20
  • 18057Posts
  • 754Oplossingen
  • 6136Likes

Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. Ga er maar van uit dat het helemaal niet gaat gebeuren. Want een vol jaar na de start van dit topic is hier nog niets mee gedaan. Terwijl er andere in mijn ogen minder nuttige en meer cosmetische veranderingen zijn doorgevoerd.

Maar ik laat me graag verrassen.

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

de pijnlijke waarheid maar ik ben al jaren ziggo klant en daarmee actief op dit forum, ik geef niet op 😄

MR_CHIP
Topicstarter
Level 19
  • 11334Posts
  • 130Oplossingen
  • 3922Likes

@Welmoed @Alex ????

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic