1
Vraag
2
Reageer en help mee
Birdie

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Openen Ziggo-link geeft "geen verbinding" in Mijn Ziggo app

als ik via de mail een bericht krijg over een update, en ik wil inloggen via een link in die email, dan lukt dat niet omdat ik geen verbinding met internet zou hebben (die er uiteraard wel is). via de PC  geen probleem.Screenshot_20230921-075202_Mijn Ziggo.jpg

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9028Reacties
  • 1066Oplossingen
  • 4027Likes

Hi @Birdie,

We hebben helaas nog geen update hierover. Ik wil voor de zichtbaarheid nog wel even delen hoe je dit kunt omzeilen:

1. Ga naar de instellingen van je Android-apparaat

2. Ga naar Apps en kies voor "Mijn Ziggo"

3. Kies voor "Instellen als standaard"

4. Zet het vinkje uit bij "Ondersteunde koppelingen openen"

Met deze stappen opent de app niet meer automatisch als je een Ziggo-link opent, maar zal hij dit in een normale browser openen.

8 Reacties 8
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9028Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4027Likes

Hi @Birdie,

Dank voor je melding! Sinds wanneer ervaar je dit? Gingen de Community-links in je e-mail voorheen ook via de Mijn Ziggo app? En gebeurt er ook iets als je op 'probeer opnieuw' drukt?

Birdie
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

als ik inlog op de "mijn ziggo"app, dan gaat het goed. Maar als ik via de link van de community in de mail wil inloggen , krijg ik de melding dat de mijnziggo app geen verbinding heeft. als ik "probeer opnieuw" indruk krijg ik steeds dezelfde melding.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5234Posts
  • 498Oplossingen
  • 1712Likes

Hi @Birdie 

Dat is niet handig natuurlijk. Ik wil je vragen de app eens te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Laat je ons weten of het daarna wel werkt zoals het hoort?

Birdie
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ik heb de "mijnziggo" app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar dat geeft hetzelfde resultaat.

mijn ziggo starten vanuit de app gaat goed, mijnziggo starten vanaf een link in email Lukt niet (melding: geen verbinding ).

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5234Posts
  • 498Oplossingen
  • 1712Likes

We hebben hier e.e.a. getest en lopen tegen hetzelfde probleem aan. Ik ga dit aankaarten bij mijn collega's en houd je op de hoogte. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9028Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4027Likes

Hi @Birdie,

We hebben helaas nog geen update hierover. Ik wil voor de zichtbaarheid nog wel even delen hoe je dit kunt omzeilen:

1. Ga naar de instellingen van je Android-apparaat

2. Ga naar Apps en kies voor "Mijn Ziggo"

3. Kies voor "Instellen als standaard"

4. Zet het vinkje uit bij "Ondersteunde koppelingen openen"

Met deze stappen opent de app niet meer automatisch als je een Ziggo-link opent, maar zal hij dit in een normale browser openen.

Rino5

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb hetzelfde probleem. De oplossing zoals omschreven via 'Apps' - enz. werkt ook niet bij mij helaas 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9028Posts
  • 1066Oplossingen
  • 4027Likes

Hi @Rino5,

Dat is gek, waar gaat het bij jou precies mis? Via de stappen die ik uitschreven heb, zou de app zich niet meer moeten openen als je naar een Ziggo-link gaat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic