1
Vraag
2
Reacties
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Onterechte 'Als oplossing gemarkeerd'-notificatie

Ik heb niets als oplossing gemarkeerd, dat kan ook niet want ben geen TS of moderator.

Dit al meer gezien.

 

Steefb_0-1658823047750.png

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Steefb (en anderen),

 

Dit is inmiddels opgelost! Mocht je toch nog rare notificaties zien, horen we het graag. Tevens benieuwd of jouw 'onterechte' notificaties nog naar voren komen, @KBX458

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Deze meldingen waren mij ook al opgevallen.  Als je dan gaat kijken, dan blijkt er geen van mijn reacties groen te zijn gemarkeerd.

Zojuist ook de melding dat Madelon  een van mijn reacties in een topic als oplossing had gemarkeerd.  Nee dus.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Steefb,

 

Daar gaat inderdaad iets niet goed, dank voor je melding! Het lijkt mis te gaan als we een antwoord selecteren aan de 'achterkant' (het systeem waarin we werken) en niet op de Community zelf. We gaan dit aanpassen!

 

@KBX458 - Mogelijk is dat dezelfde oorzaak geweest als bij jou, maar als het om een andere bug gaat, hoor ik het graag. Mocht je een link hebben van het topic waar je melding van krijgt, deel het vooral!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Alex  het issue is volgens mij identiek aan de melding van Steefb.  Ik heb in elk geval geen indicatie om aan te nemen dat mijn melding op zich zelf zou staan.

Zodra ik een nieuwe soortgelijke melding krijg, dan plaats ik hier een link naar het betreffende topic.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Alex , in ditzelfde topic ben jij degene die mijn reactie heeft gemarkeerd zonder dat deze groen uitslaat .🙂  Mogelijk ken je dus de oorzaak a.d.h. van de door jouw zojuist  verrichte handelingen.

Het lijkt of de   @mention  dit veroorzaakt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Haha, direct een goed voorbeeld, dank je! Ik ga hem doorzetten.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Ik heb er ook zo een gehad.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Steefb (en anderen),

 

Dit is inmiddels opgelost! Mocht je toch nog rare notificaties zien, horen we het graag. Tevens benieuwd of jouw 'onterechte' notificaties nog naar voren komen, @KBX458

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Alex naar het lijkt gedragen de notificaties zich nu zoals mag worden verwacht.  Onterechte komen niet meer voorbij tot nu toe.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic