Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb niets als oplossing gemarkeerd, dat kan ook niet want ben geen TS of moderator.
Dit al meer gezien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Deze meldingen waren mij ook al opgevallen. Als je dan gaat kijken, dan blijkt er geen van mijn reacties groen te zijn gemarkeerd.
Zojuist ook de melding dat Madelon een van mijn reacties in een topic als oplossing had gemarkeerd. Nee dus.
Hi @Steefb,
Daar gaat inderdaad iets niet goed, dank voor je melding! Het lijkt mis te gaan als we een antwoord selecteren aan de 'achterkant' (het systeem waarin we werken) en niet op de Community zelf. We gaan dit aanpassen!
@KBX458 - Mogelijk is dat dezelfde oorzaak geweest als bij jou, maar als het om een andere bug gaat, hoor ik het graag. Mocht je een link hebben van het topic waar je melding van krijgt, deel het vooral!
@Alex het issue is volgens mij identiek aan de melding van Steefb. Ik heb in elk geval geen indicatie om aan te nemen dat mijn melding op zich zelf zou staan.
Zodra ik een nieuwe soortgelijke melding krijg, dan plaats ik hier een link naar het betreffende topic.
@Alex , in ditzelfde topic ben jij degene die mijn reactie heeft gemarkeerd zonder dat deze groen uitslaat .🙂 Mogelijk ken je dus de oorzaak a.d.h. van de door jouw zojuist verrichte handelingen.
Het lijkt of de @mention dit veroorzaakt.
Haha, direct een goed voorbeeld, dank je! Ik ga hem doorzetten.
Ik heb er ook zo een gehad.
@Alex naar het lijkt gedragen de notificaties zich nu zoals mag worden verwacht. Onterechte komen niet meer voorbij tot nu toe.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...