Hi @Meneer C., goed dat je alles even een op rij zet, ik heb zojuist ook in je andere topics gereageerd, ik loop je punten even bij langs:
1. Notificaties die spontaan verdwijnen
Bespreken we [hier]
2. Community weergaves niet correct
Bespreken we [hier]
3. Meldingen van abonnementen komen niet (goed) door.
Ik weet nog niet helemaal zeker wat je hiermee bedoelt. Het hangt er vanaf waar je precies een abonnement op hebt. Als dat bijvoorbeeld op een categorie /board is, dan krijg je daar géén notificaties van in de notificatiefeed van, dat is as designed.
4. Waarom krijg je de ene keer een melding als je een level stijgt en de andere keer niet ?
Hier zou geen verschil in mogen zitten, dit is een automatisch proces dat voor elke verandering geldt. Voor welke 'level up' heb je geen notificatie gekregen?
5. Als Topicstarter niet (onbeperkt) het topic start bericht kunnen aanpassen, waarom is dat ?
Er is helaas slechts één instelling die zowel geldt voor topics als reacties. Daarbij is de keus gemaakt om dit niet onbeperkt te houden. Zo kan de context bewaard worden en het voornamelijk gebruikt worden om fouten of gegevens weg te halen binnen dit tijdsbestek. Als je daarna iets wil aanpassen, kun je ons altijd een bericht sturen of het bericht rapporteren met het verzoek.