@Meneer C. schreef:
En dus zijn we weer terug bij het begin @AoxoMoxoA , mijn instellingen kloppen, de notificatie is niet gekomen........
@Meneer C. ,
Wat ik daarover kan zeggen is dat het bij mij sporadisch is voorgekomen dat een notificatie ergens verloren is gegaan. Een paar kaar heb ik dat zelfs proberen uit te zoeken.
Ondanks dat er per dag veel reacties in 'Vanaf 2 oktober verhogen we de internetsnelheden' geplaatst worden, krijg jij dus geen enkele notificatie per mail daarover, ondanks je abonnement op 'Ziggo updates'.
Net als dat 'vinkje' begint het nu ook op een particulier probleem te lijken.
In het begin van Ziggo met Khoros, meen ik me vaag te herinneren ook zoiets meegemaakt te hebben. Het abonnement heb ik vervolgens opgezegd, vervolgens bij 'Mijn abonnementen' gekeken of daar iets over terug te vinden zijn en heb ik daarna weer opnieuw een abonnement genomen. Daarna werkte het weer.
Waarschijnlijk zul je zoiets ook al geprobeerd hebben. Klopt dat?