1
Vraag
2
Reageer en help mee
Meneer C.

Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Onderliggend probleem Community ?

Even een bundeling van wat ik constateer m.b.t. community bugs.

1) Notificaties die spontaan verdwijnen.

2) Community weergaves niet correct.

3) Meldingen van abonnementen komen niet (goed) door.

24 Reacties 24
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3533Posts
  • 80Oplossingen
  • 2478Likes

@Meneer C.  schreef:

En dus zijn we weer terug bij het begin @AoxoMoxoA , mijn instellingen kloppen, de notificatie is niet gekomen........

@Meneer C. ,

Wat ik daarover kan zeggen is dat het bij mij sporadisch is voorgekomen dat een notificatie ergens verloren is gegaan. Een paar kaar heb ik dat zelfs proberen uit te zoeken.

Ondanks dat er per dag veel reacties in 'Vanaf 2 oktober verhogen we de internetsnelheden' geplaatst worden, krijg jij dus geen enkele notificatie per mail daarover, ondanks je abonnement op 'Ziggo updates'.

Net als dat 'vinkje' begint het nu ook op een particulier probleem te lijken.

In het begin van Ziggo met Khoros, meen ik me vaag te herinneren ook zoiets meegemaakt te hebben. Het abonnement heb ik vervolgens opgezegd, vervolgens bij 'Mijn abonnementen' gekeken of daar iets over terug te vinden zijn en heb ik daarna weer opnieuw een abonnement genomen. Daarna werkte het weer.

Waarschijnlijk zul je zoiets ook al geprobeerd hebben. Klopt dat?

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Daarom vroeg ik me ook al af of we niet langs elkaar heen aan het praten waren @AoxoMoxoA . Ik doelde op de notificatie op het board Ziggo updates. 🫣

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Nu het geval met het ✔️ is opgelost door @Alex , blijft in mijn geval over dat niet alle updates meldingen goed door komen per mail, dat notificaties verdwijnen en de Rank updates niet goed doorkomen. Al hangt dat wellicht samen met de update meldingen

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8051Posts
  • 949Oplossingen
  • 3471Likes

Je opgeloste vinkje geeft de burger moed voor de rest van de issues 🙂

-Meldingen per e-mail

Deze is wel direct het het lastigste om verder uit te zoeken. Ook omdat we als moderator één en ander bij je profiel kunnen inzien, maar de instellingen rondom je abonnementen en meldingen niet. Ik denk dat het in ieder geval goed is om deze toch nog eens helemaal door te lichten en bijvoorbeeld te vergelijken met de screenshot van @AoxoMoxoA hierboven. In sommige gevallen worden artikelen die daar worden geplaatst eerst elders geschreven als concept en daarna verplaatst, maar dat zou eigenlijk ook niet uit mogen maken.

-Lege notificatiefeed

Hier ook besproken; deze ligt inmiddels bij onze platformontwikkelaar en zou gaan om een bekende terugkerende bug. Ik hoop op spoedige verbetering.

-Geen notificaties van Rank updates

Ook een lastige: We hebben hier nog niet eerder meldingen van gehad, maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat men het ook niet echt zou opvallen. Er zijn in het verleden wel wat kleine issues mee geweest, maar dan hebben we het over flink wat tijd terug. Overigens zie ik dat je nu level 14 bent, heb je hier een notificatie/privébericht van gekregen is de grote vraag.

Meneer C.
Topicstarter
Level 14
  • 1033Posts
  • 13Oplossingen
  • 426Likes

Hoi @Alex , de randk updates zijn ook niet zo interessant, maar het viel me op dus heb ik het benoemd.

Ik zal eens een vergelijking maken met de screenshot. Kijken wat daar uitkomt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic