1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Notificaties via email na het bewerken van een bericht.

Klopt het dat wanneer we een bericht bewerken dit een nieuwe notificatie via email tot gevolg heeft?

Was dit er altijd al of is dat iets recents, dat zou een boel spook notificaties verklaren die ik als pop up zie, terwijl er geen nieuwe reacties zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3993Posts
  • 81Oplossingen
  • 3071Likes

@RoWi.  schreef:

Klopt het dat wanneer we een bericht bewerken dit een nieuwe notificatie via email tot gevolg heeft?

Was dit er altijd al of is dat iets recents, dat zou een boel spook notificaties verklaren die ik als pop up zie, terwijl er geen nieuwe reacties zijn.

Bij mijn weten was dit altijd al. Mogelijk dat als je alleen onderwerp en geen hoofdtekst hebt ingesteld bij je e-mailindeling dat je dan de bewerkingsnotitficatie niet krijgt. Dat probeer ik nu uit.

Zojuist bewerkt.

En jawel, dan nog steeds de notificatie.

Ik maak daar sinds het begin dit jaar dankbaar gebruik van, al kan het wel eens beetje lastig zijn als iemand zijn bericht 10 keer bewerkt zonder noemenswaardig verschil te maken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3993Posts
  • 81Oplossingen
  • 3071Likes

@RoWi.  schreef:

Bij mijn weten was dit altijd al. Mogelijk dat als je alleen onderwerp en geen hoofdtekst hebt ingesteld bij je e-mailindeling dat je dan de bewerkingsnotitficatie niet krijgt. Dat probeer ik nu uit.

Zojuist bewerkt.

En jawel, dan nog steeds de notificatie.

Ik maak daar sinds het begin dit jaar dankbaar gebruik van, al kan het wel eens beetje lastig zijn als iemand zijn bericht 10 keer bewerkt zonder noemenswaardig verschil te maken.

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Ik heb zoveel mogelijk email notificaties uit staan.

Volgens mij zag ik ook een popup van die bewerking.

DennyW

Level 17
  • 3184Posts
  • 251Oplossingen
  • 934Likes

notificatie.png

RoWi.
Topicstarter
Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Thnx @DennyW dus zo ziet dat eruit, nu weet ik wat Willem bedoelde.

Pasi

Level 19
  • 10623Posts
  • 508Oplossingen
  • 5875Likes

Ik heb de Ziggo mailings gewoon uitstaan. Als ik niet achter m'n laptop zit ( met dan bijna altijd dit forum ook open ), dan ben ik ergens anders mee bezig en hoef ik ook die norificaties niet te ontvangen. Als ik daarna wel weer achter m'n laptop zit, dan open ik "Meldingen" en lees daar ( eventueel ) de meldingen door, die in de tussentijd zijn binnen gekomen. Zo blijft je mailbox ook wat schoner.