Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Murris wrote:
Wauw hoe moeilijk kan je het maken
Murris wrote:Dan volg je simpelweg de stappen die Sander heeft uitgeschreven, daar heb je geen baard voor nodig hoor (al hebben we dat niet specifiek getest).
Bergght ben het helemaal met je eens ... en nu ben ik ff. niet een nerd met een baard die de hele dag achter de PC zit en probeert een leven te hebben. Tja wat dan?
Mark Ziggo wrote:Murris wrote:Dan volg je simpelweg de stappen die Sander heeft uitgeschreven, daar heb je geen baard voor nodig hoor (al hebben we dat niet specifiek getest).
Bergght ben het helemaal met je eens ... en nu ben ik ff. niet een nerd met een baard die de hele dag achter de PC zit en probeert een leven te hebben. Tja wat dan?
Natuurlijk zou een knopje om dit wachtwoord aan te passen in je accountinstellingen handiger zijn, maar dat knopje bestaat nog niet, vandaar deze instructies.
mt07 wrote:
Nieuw password aangevraagd, krijg ik mail met link naar nieuw password aanvragen krijg ik mail met link naar nieuw password aanvragen krijg ik mail met link naar nieuw password aanvragen Krijg is de mededeling teveel pogingen.
Hoe moeilijk kan je het maken. Heeft me kwartier geduurt om alleen al in te loggen. Wat een waardeloze bende is dit.
Even voor de record, ik ben een zogenaamde internetspecialist en zit dagelijks ongeveer 24 uur online (te werken en bouwen). Als het mij al niet lukt, wie dan wel?
Zeer klantonvriendelijk
nijssenr wrote:
Inmiddels een mail gehad dat er inderdaad een storing was en dat deze is opgelost.
Geprobeerd en inderdaad, opgelost!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.