De verandering op de Ziggo Community is je ongetwijfeld opgevallen. Het inloggen kan nu op verschillende manieren. Was je al in het bezit van een Ziggo Community login, dan is het raadzaam verder te lezen :wink: .
In het inlogscherm kan je direct je gebruikersnaam en je wachtwoord invullen, maar je krijgt nu de melding: Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord combinatie. Toegegeven, het is wat onhandig, maar er zijn twee opties om toch gewoon in te loggen:
Optie 1 (aangeraden):
Als je onderstaande stappen uitvoert, brengt dat een groot voordeel met zich mee. Eenmaal ingelogd, blijf je ook ingelogd. Dit houdt in dat je bij een notificatie direct naar het juiste topic gaat, zonder dat je eerst opnieuw moet inloggen en het topic moet opzoeken. Dus een kleine moeite voor een groot gemak.
• Klik op de knop Inloggegevens vergeten.
• Hier zie je de volgende tekst staan: Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
• Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in en druk op de knop Verstuur.
• Check je inbox of spamfolder en klik op de meegestuurde link.
• Voer nu je oude of gewenste wachtwoord in met minimaal 6 tekens en bevestig deze nogmaals.
• Ga terug naar het inlogscherm.
• LET OP: vul hier je profielnaam in, en niet je 'Mijn Ziggo gebruikersnaam'.
• Vervolgens vul je je wachtwoord in.
• Voilà, je bent nu ingelogd op de Ziggo Community. Voortaan kun je dus ook op het inlogscherm inloggen.
Optie 2 (zonder benefits):
• Klik op Mijn Ziggo en log in zoals je gewend bent.
Heb je nog vragen, laat dan even een reactie achter. Kun je helemaal niet inloggen waardoor een reactie achterlaten onmogelijk wordt, mail ons dan op community@office.ziggo.nl.