Het is inmiddels maandag en ik ervaar het zoeken nu echt als een achteruitgang ten opzichte van hoe het was.
Precies om de reden die vorige week door @nspoor en mij waren aangegeven. Het ontbreken van een datum plus het ontbreken van gemarkeerde trefwoorden zijn echt een groot gemis.
Nu zal zoeken met Google, met de tekst 'site:community.ziggo.nl' toegevoegd aan de zoekopdracht nog populairder worden.
Wel verdomde jammer dat zoeken in het besloten gedeelte van de community nog lastiger is geworden, juist omdat Google daar geen toegang toe heeft.
edit: Helaas lijkt leek Google ook af te gaan vallen om op de community te zoeken.
Zojuist gezocht op "SkyShowtime" en Google belooft aanvankelijk 2150 resultaten, maar op de laatste pagina gaat het gelukkig maar om 282 resultaten, dat is niet zo erg. Erger is dat Google bij elk gevonden topic, dat verschilt van de andere topics, steeds maar dezelfde openingsregel hanteert. Bij deze zoekopdracht: "skyshowtime site:community.ziggo.nl" bleek dat "Vanaf 14 juni is SkyShowtime beschikbaar op de Mediabox Next en op de Next Mini. Je vindt..." te zijn. Voor mij valt deze zoekoptie dus eigenlijk ook af, als dit tenminste geen incidentele hick-up is.
Zie eerste en laatste pagina van zoekresultaten in de twee plaatjes.

edit2: Het herhalen van steeds dezelfde openingsregel lijkt een hick-up te zijn die ik nu alleen bij zoeken op SkyShowtime tref.
De eerste edit en deze edit2 lijken dus niet relevant voor de slechtere weergave van de zoekresultaten op de community.