In de afgelopen tijd heeft de community allerlei kleine updates gehad. Er zijn zaken aangepast onder de motorkap en ook de besloten groepen zijn verbeterd. Bij topics in het archief worden automatisch de reageer mogelijkheden weggehaald en staat er een kleine disclaimer boven die topics. Dat zijn allemaal zaken die jullie niet snel zullen tegenkomen.
Recent zijn er ook weer meer zichtbare zaken ontwikkeld voor onze Community. Hier lees je wat er is aangepast, en geven we een vooruitblik waar ons team nu mee bezig is.
Tip: Deze update is niet periodiek. Abonneer je daarom op het label ‘Nieuw op de Community’. Zo ontvang je automatisch een notificatie wanneer we iets nieuws hebben gelanceerd.
🎉 Vereenvoudigde navigatie tegels
Dit is de meest in het oog springende feature die we hebben aangepast. De navigatie tegels zien er op mobiele apparaten netter uitgelijnd uit. De pictogrammen zijn wat groter. Er is iets meer ruimte voor titels en de begeleidende tekst is achterwege gelaten zodat je in 1 oogopslag ziet waar je naartoe kan. Bedankt voor jullie feedback!
🏷Betere feedback widget
We zijn inmiddels al een half jaar live op ons nieuwe platform. De vorige look and feel is al bijna vergeten. Onze oude feedback widget heeft het wel een stuk langer volgehouden! Inmiddels hebben we naar jullie feedback geluisterd en is er een nieuwe versie ontwikkeld, die beter werkt en die vooral minder schermruimte in beslag neemt. Wij gebruiken de resultaten om in kaart te brengen welke topics erg nuttig zijn voor onze bezoekers, en welke topics minder goede informatie geven. Bij uitschieters gebruiken we de ingevulde feedback om de topics te verbeteren.
Wil jij deze widget helemaal niet zien? Daar hebben we begrip voor. Wanneer je op ziggo.nl/cookies de optie 'Strikt functioneel & noodzakelijk' kiest en op 'Opslaan' drukt krijg je de widget niet meer te zien.
Status module voor topics die in onderzoek zijn bij Ziggo
Om te beginnen nemen wij alle topics serieus en nemen onze moderators alles door. Bij topics waar een rode draad in ontstaat - omdat bijvoorbeeld een dienst van ons niet optimaal samenwerkt met jullie apparatuur - kan een moderator de module activeren. Intern zijn we dan bezig met het zoeken van verbanden, en werken we uiteindelijk naar de oplossing. Met deze status module is het voor alle topic bezoekers meteen duidelijk dat Ziggo het topic een speciale status geeft, en of er meer voorbeelden nodig zijn om duidelijkheid te krijgen. Bezoekers hebben de optie om het topic te volgen voor verdere updates. Intern helpt deze module om de topics te monitoren.
✨ Wat is er nog meer aangepast?
🚀 Waar is het Community Development team nu mee bezig?
❤️ Laat weten wat je er van vindt! We lezen hier graag jullie ervaringen met de navigatie tegels en de feedback widget. Heb je andere feedback voor ons? Stel dan je vraag in het forum 'Over de Community'.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik doe alleen even een 👍, dan is die uit de lijst onbeantwoorde topic's 😁😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.