Eind januari hebben we de Community geheel vernieuwd. Sinds die tijd hebben we niet stilgezeten en zijn er diverse grote en kleine aanpassingen gedaan. We hebben feedback gekregen dat jullie graag op de hoogte gehouden worden van deze aanpassingen, en het liefste op een centrale plek.
Wanneer we vanaf nu een nieuwe Community feature lanceren, een grote issue oplossen of wanneer er sprake is van andere opvallende veranderingen van ons platform, willen we dit natuurlijk graag met jullie delen. We gaan deze updates verzorgen in de vorm van 'Nieuw op de Community' topics. Kleine aanpassingen die ondertussen stilletjes gedaan zijn nemen we meteen mee, en we geven altijd een vooruitblik waar ons team nu mee bezig is.
Tip: Deze update is niet periodiek. Abonneer je daarom op het label ‘Nieuw op de Community’. Zo ontvang je automatisch een notificatie wanneer we iets nieuws hebben gelanceerd.
🎉 Onderin een groot topic vind je voortaan paginanummers in plaats van een 'laad meer knop'.
We hebben veel feedback van jullie gekregen over onduidelijkheden rondom de volgorde van reacties. We hebben daarom afscheid genomen van geneste reacties. In dit topic lees je daar meer over. Bij het verwerken van jullie feedback viel ook op dat het lastig was om een reactie snel terug te vinden omdat er door ons was gekozen voor een 'laad meer knop' in plaats van handige paginanummers. Oeps! Dit is nu aangepast waardoor het vinden van berichten een stuk makkelijker is geworden.
✨ Wat is er nog meer aangepast?
🚀 Waar is het Community team nu mee bezig?
❤️ Laat weten wat je er van vindt! We lezen hier graag jullie ervaringen met de paginanummers.
Heb je andere feedback voor ons? Stel dan je vraag in het forum 'Over de Community'.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mooie verbeteringen! Waar ik zelf het meest blij mee ben is;
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.