Update 2 juli: In de avond van 2 juli worden de onderstaande wijzingen doorgevoerd. Nadat dit is doorgevoerd wordt direct getest of alles naar behoren werkt. Door technische redenen kan dit helaas niet vooraf.
We hebben weer een paar wijzigingen voor jullie klaarstaan die we live gaan zetten in de avond van 2 juli. Deze wijzigingen hebben we samen met een aantal Community-leden getest. Dit gaat er veranderen:
De lijst met topics op de homepagina en forumborden is aangepast. Wat is er veranderd?
🔍 Meer topics in één oogopslag
📑 Compactere weergave zodat je sneller kunt scannen op interessante onderwerpen
👨💻 Avatars van leden die recent in het topic hebben gepost zijn nu zichtbaar
Uitgelichte reacties en topics met een onderzoeksstatus stonden al bovenaan een topic. Nu blijven ze daar ook staan als je sorteert op oudste reacties of verder bladert naar pagina 2 of 3. Dit is handig, want bezoekers die via een zoekmachine binnenkomen, zien direct de belangrijkste informatie.
De medewerkers van Ziggo herken je aan het Ziggo logo en de titel achter de naam, zoals: Moderator, Developer, Producttestspecialist of Manager. Sommige Community-leden hebben ook een logo, namelijk het T.E.A.M.-icoontje. Dit zorgt voor verwarring onder de bezoekers omdat ze de medewerkers en Community-leden door elkaar halen. Daarom verdwijnt het T.E.A.M.-icoontje. De levels blijven gewoon zichtbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Komen de ranks Expert en Super Expert dan terug?
Alleen vroeger was het vreemde Expert werd je automatisch.
ik vind het wel jammer dat de link naar archief verdwijnt uit het menu
hoe moet je die dan vinden zonder dit topic te bekijken
Namens Dave ( Vriendind Jolanda die schrijft)
geeft aan dat er best veel terug komt en ziet er veel naar uit veranderingen. Hij is blij dat er ietd van waarde bij komt en ja de ranks niet meer zijn, geeft nu elk lid gelijkheid. Dave komt zeker snel kijken als hij er weer is.
Groet,
Jolanda
@MR_CHIP Schreef: ik vind het wel jammer dat de link naar archief verdwijnt uit het menu
hoe moet je die dan vinden zonder dit topic te bekijken
Ja ik heb in het verleden het archief wel is de doofpot van Ziggo genoemd, dus snap wel dat ze die zover mogelijk willen wegstoppen 😉
@User77939 schreef:@MR_CHIP Schreef: ik vind het wel jammer dat de link naar archief verdwijnt uit het menu
hoe moet je die dan vinden zonder dit topic te bekijken
Ja ik heb in het verleden het archief wel is de doofpot van Ziggo genoemd, dus snap wel dat ze die zover mogelijk willen wegstoppen 😉
Achja
Tis jammer deze keuze we kennen Ziggo langer als vandaag 😉
Mooie verbeteringen en duidelijk overzicht wat betreft de veranderingen. Bedankt @Marianne. 🌸
Marianne, bedankt ziet er goed uit
Ziet er qua layout soms wat te gehusseld uit 😛
📑 Compactere weergave zodat je sneller kunt scannen op interessante onderwerpen.
op je telefoon is dit echt niet te doen, vroeger kon ik even scannen of een onderwerp interessant was zonder alleen de titel te zien, nu moet je alles openen. Helaas geen vooruitgang i.m.o. want veel meer werk om interessante topics te vinden om te helpen/reageren dan de standaard vragen.
Zier er strak uit, ben er derhalve blij mee. En ja, je kunt het niet iedereen naar de zin maken, want dan wordt het weer een slap compromis.
Bedankt voor de feedback @MR_CHIP . Wij merken ook dat de weergave op mobiel niet altijd goed uitlijnt. Helaas kwam dit niet naar voren in de testomgeving.
Update 8 mei: We kiezen er daarom voor om deze wijzigingen eerst terug te draaien, zodat we eerst de uitlijning verder kunnen optimaliseren.
In een volgende update nemen we deze verbeterpunten en bovenstaande wijzigingen weer mee.
Een goede update zou zijn
Als iemand geen klant is van Ziggo en toch een community account maakt, kan deze alleen maar topics maken nadat een VodafoneZiggo medewerker dit goed heeft gekeurd, deze kan dan ook geen replies posten in andere topics dan het eigen goed gekeurde topic. Pas bij rank 3 krijgt deze gebruiker dan meer mogelijkheden. Het stijgen in rank zou hiermee dan wel langer moeten duren.
Een nieuw community lid dat een community account maakt vanuit MijnZiggo en langer dan 30 dagen klant is, heeft deze beperking dan niet tot minder.
@Template en waarom
T.E.A.M.-icoontje. Dit zorgt voor verwarring onder de bezoekers, onder sommige bezoekers, hiervoor hebben we geen enquete of iets gehad, het is een kleine vaste ploeg die het niet mogelijk maakt. Op andere Fora's zijn er ook User ranks en lopen ook bepaalde users de kantjes eraf, en dan als het offtopic gaat, zeuren. Nee blij dat icoontje veranderd naar niks en de ranks gewoon zijn zoals ze zijn.
**Moderator: ongepaste zin verwijderd uit reactie**
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.