Vandaag heeft de community weer een update gehad. Hier lees je vers van de pers wat er is aangepast, en geven we een vooruitblik waar ons team nu mee bezig is.
Tip: Deze update is niet periodiek. Abonneer je daarom op het label ‘Nieuw op de Community’. Zo ontvang je automatisch een notificatie wanneer we iets nieuws hebben gelanceerd.
🎉 Bij grotere topics staat de pagina selectie nu ook boven de reacties!
We hebben van veel van jullie de wens ontvangen om de pagina selectie ook boven de reacties te plaatsen. Dit maakt het makkelijker om meteen naar de goede pagina te gaan in topics die je vaak bezoekt. In onze testomgeving staat deze wijziging al een tijdje paraat, maar sinds de nieuwe site update van vandaag kan iedereen dit gebruiken.
🏷Betere plaatsing van de label keuze
Op onze Community maken we veel gebruik van topic labels. Door dit in te vullen bij het stellen van een vraag komt je vraag meteen in het goede forum terecht. De label abonnees krijgen vervolgens een notificatie dat er een nieuw bericht is met het label waarin ze geïnteresseerd zijn. Ook zijn topics met een label beter vindbaar door Community leden.
Uit testen bleek dat het kiezen van een label niet fijn werkte. Met name op mobiele devices was deze optie niet goed vindbaar. Dit is nu aangepast. Het label keuze veld is verplaatst en vereenvoudigd. Het is daardoor makkelijker geworden om je vraag te stellen.
✨ Wat is er nog meer aangepast?
🚀 Waar is het Community Development team nu mee bezig?
❤️ Laat weten wat je er van vindt! We lezen hier graag jullie ervaringen met de pagina selectie en label keuze. Heb je andere feedback voor ons? Stel dan je vraag in het forum 'Over de Community'.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Yeah, ik zag het, pagina selectie is nu ook bovenaan in een topic zichtbaar. Mooie en fijne toevoeging! Al zeg ik het zelf. Zat hier persoonlijk op te wachten. Goed bezig en super om te lezen dat er hard gewerkt wordt achter de schermen! 🤗 Mijn dank aan jullie allemaal ♥️
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.