Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3865Posts
  • 224Oplossingen
  • 1572Likes

Nieuw op de Community - Frisse categorie en forum bord illustraties

Nieuwe illustraties

In de afgelopen tijd is er gaande wijs een nieuwe stijl van illustraties geïntroduceerd in onze apps en op ziggo.nl. Het is natuurlijk belangrijk dat onze Community goed aansluit bij deze mooie ontwikkelingen. Daarnaast hebben enkelen van jullie ons feedback gegeven dat het wel eens hoog tijd werd voor een opgefriste look and feel! Samen met het Design-team van Ziggo zijn er daarom nieuwe illustraties gemaakt en geselecteerd voor alle categorieën, forum borden en groepen op de Community.

Wat ga je er van merken?

Deze wijziging wordt binnenkort zo geruisloos mogelijk live gezet. Je merkt dat de oranje pictogrammen opeens worden vervangen door prachtige illustraties, en je ziet dat de navigatie tegels een tikkeltje groter zijn geworden. Hieronder zie je hoe het eruit komt te zien (testomgeving).

AnneH_0-1679407320084.png

Worden de badges dan ook vernieuwd?

Ja, want die hebben natuurlijk ook een gedateerde vormgeving. We hebben hier wel meer tijd voor nodig! We werken samen met het Design-team nog volop aan het maken van feestelijke badges. Het zijn er alleen heel erg veel 😉 Hierbij alvast een voorproefje.

AnneH_1-1679408678876.png

Wat vind jij?

Laat in de reacties weten wat je van de nieuwe illustraties vindt!

Heb je andere feedback voor ons? Open dan hier een topic.

38 Reacties 38
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6137Posts
  • 231Oplossingen
  • 4735Likes

412F7135-BECF-44A4-B3D5-3DC48CE4BCEC.jpegZiet er best fris en fruitig uit.
Deze zou ik zó als avatar kunnen gebruiken. Maar in verband met het Auteursrecht zal dat waarschijnlijk niet mogen. 😳

puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes

student.jpg

oud bollig je wilt verfrissen zoek dan ook eens naar iets van deze tijd.

neem dan zoiets 

student2.jpg

S4R

Level 16
  • 1908Posts
  • 71Oplossingen
  • 1196Likes

Ziet er prachtig uit, maar ik hecht daar niet zoveel waarde aan al die poppetjes.

Wordt betaald door de aankomende prijsverhoging 😉

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6137Posts
  • 231Oplossingen
  • 4735Likes

@puppie  schreef:

oud bollig je wilt verfrissen zoek dan ook eens naar iets van deze tijd.

Over oubolligheid kunnen we het natuurlijk wel hebben, maar ik vind het tweede voorbeeld oubolliger. Bovendien is-ie niet genderneutraal.
Ik vind dat een pictogram ook als-ie klein wordt afgebeeld in één oogopslag begrepen moet worden en ik ben voor less is more. Zonder dat hoofd eronder wordt het óók begrepen.

Maar, je kunt het niet iedereen naar de zin maken.

puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes

ai dus we gaan hier ook al politiek correct handelen.....

Dan kunnen er nog meer aanpassingen gedaan worden......gender neutraal....dan ook geen oranje dat doet mij aan worteltjes denken en daar heb ik trauma's aan overgehouden.......

Nee we kunnen het niet iedereen naar de zin maken.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6137Posts
  • 231Oplossingen
  • 4735Likes

Ik zie dat de nieuwe pictogrammen inmiddels zijn uitgerold. 
Ziet er fris uit en ik ben benieuwd naar de badges.

puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes

suc6 met deze update...

MR_CHIP

Level 19
  • 11293Posts
  • 130Oplossingen
  • 3914Likes

ziet er goed uit weer echt anno 2023 met de stijl , en de nieuwe profiel foto's 

iel waarom nog een connectbox als jullie zo goed bezig zijn met de sagemcom 😛

MR_CHIP_0-1679566469896.png

puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes

@MR_CHIP nog niet iedere medewerker heeft een profiel foto.

MR_CHIP

Level 19
  • 11293Posts
  • 130Oplossingen
  • 3914Likes

nog niet nee maar de meest bekende wel 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6137Posts
  • 231Oplossingen
  • 4735Likes

@puppie  schreef:

nog niet iedere medewerker heeft een profiel foto.

Dat klopt. Na de laatste fotosessie zijn er weer nieuwe moderators bijgekomen.

Pasi

Level 18
  • 9585Posts
  • 489Oplossingen
  • 5317Likes

Of smaak valt natuurlijk te twisten en daarom is het ook niet mogelijk om iedereen het naar zijn/haar zin te maken ! Persoonlijk vind ik het wel mooi zo, iets subtieler ....

Ach, stilstaan is achteruitgang en niet alle verbeteringen zijn vooruitgang ! Het zal wel iets van 2 stappen vooruit en 1 stap achteruit zijn.....😉

Overigens lijkt de site ook een stuk sneller te zijn geworden !

P.s. overigens hoop ik niet, dat al m'n beeld/tv-schermen zo'n linkerhoek krijgen, want dat wordt een duur geintje 🤔.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23382Posts
  • 1046Oplossingen
  • 7392Likes

Ik zie dit topic nu pas maar ik had me al uitgelaten over de look van de Community en ziet er weer frisser uit, @Anne H  bij deze mijn complimenten weer, alleen jammer dat we niet op de hoogte waren, maar goed, dat heet surfen 😉 bij belangrijke zaken hadden we het wel vernomen.

@puppie  Niet alle medewerkers hebben inderdaad een foto, dit klopt, dit zijn hulp medewerkers die na een paar maanden weer ergens anders worden ingezet. Vaste medewerkers hebben nu op 1 iemand na nog een foto. Sommige hebben hun foto nog niet aangepast, wegens vakantie of drukte of dit zijn inzet medewerkers die reeds eerder voor de vorige community Insided en nu Khoros al hebben gewerkt, die foto's zijn mee gegaan.

Hulp Moderators hebben geen foto en onderscheiden zich alleen door geen foto,  maar ze zijn wel inzetbaar, en naast de Community hebben ze ook nog andere werkzaamheden, dit wordt erbij gedaan. Geld net zo als de gewone Community Medewerkers/Moderators

Waarom Hulp Moderators - Community is groot en niet overal kan er iemand tegelijk zijn en naast de huidige werkzaamheden kunnen ze makkelijk de taken overnemen en bij storingen en issue's kunnen zei dit weer doorzetten naar de Vaste Community Moderators. Team is gewoon versterkt.

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Sorry, hoor. Maar Ziggo heeft belangrijkere issues om op te lossen dan het opleuken van dit forum.

W.Schram

Level 7
  • 172Posts
  • 6Oplossingen
  • 103Likes

Ziet er iets moderner uit, iedere verandering maakt de mensen weer iets scherper en meteen het juiste logo aan te vinken van hun incident

MarcelUitNL

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hij kan zich toch identificeren als vrouw?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74534Posts
  • 5102Oplossingen
  • 21656Likes

@Frescootje  schreef:

Sorry, hoor. Maar Ziggo heeft belangrijkere issues om op te lossen dan het opleuken van dit forum.

Daar zijn weer andere mensen voor nodig en mee bezig, die weer andere kwaliteiten hebben.

Boris48

Level 4
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

@FrescootjeGlas azijn gedronken bij het ontbijt?

Badges zien er leuk uit (ieder geval frisser) en zullen na verloop van tijd waarschijnlijk weer veranderd worden.

En zullen er weer forumlezers zijn die deze wel of niet mooi vinden.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23382Posts
  • 1046Oplossingen
  • 7392Likes

@Anne H 

Ik wilde gister reageren mobiel op een topic en toen kreeg ik dit.

IMG_0113.jpeg

Weer annuleren en opnieuw en alles was goed. Word de Server bepaalde tijd ge-updated. 

hoor het graag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic