We hebben de afgelopen tijd gewerkt aan een update voor de editor waarmee je berichten en topics schrijft. De editor ziet er voor desktop en mobiele bezoekers iets anders uit. Dit heeft alles met de beschikbare schermruimte te maken op verschillende apparaten.
Onze regelmatig terugkerende Community leden hebben duidelijke feedback op de editor aan ons doorgegeven. Daar zijn we (eindelijk) mee aan de slag gegaan!
Deze specifieke wensen zijn gerealiseerd
Dit is ook verbeterd
Puzzel
Om dit allemaal te realiseren hebben wij de indeling-puzzel opnieuw gelegd. Het aantal menu opties is vereenvoudigd en er is een meer logische volgorde samengesteld. Om dat te bereiken hebben we met verschillende groepen gebruikers 'meegekeken' welke opties flink gebruikt worden, maar ook welke opties in de praktijk weinig gebruikt werden. Ook hebben we een aantal menu opties aangewezen die alleen op grotere schermen te zien zijn.
We hebben ook knopen moeten doorhakken. We hebben namelijk de lettertype grootte en kleur uit de opties gehaald. Dit komt de leesbaarheid en overzichtelijkheid heel erg ten goede, maar zal door een enkeling zeker gemist worden. In dit geval hebben we het belang van de lezers zwaarder laten wegen.
Dit is zijn de nieuwe menu opties op mobiele devices:
Dit is zijn de nieuwe menu opties op laptops en desktops:
De macro's optie is alleen zichtbaar wanneer je in jouw macro instellingen vaste stukjes tekst hebt ingevoerd.
Zoals altijd, laat hieronder jouw mening over deze veranderingen achter.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @MR_CHIP - Kijkend naar hoe lang dit inmiddels bij Khoros (onze leverancier) loopt, weet ik niet of het überhaupt nog in de huidige software-versie opgelost gaat worden. Ik verwacht dus op korte termijn helaas geen verandering. Als er een update is, laten we dat uiteraard weten.
Nou deze leverancier past dan wel goed bij Ziggo, ze hebben een iedergeval hetzelfde tempo wat betreft het oplossen van problemen 🤣🤣🤣
@Alex schreef:Hi @MR_CHIP- Kijkend naar hoe lang dit inmiddels bij Khoros (onze leverancier) loopt, weet ik niet of het überhaupt nog in de huidige software-versie opgelost gaat worden. Ik verwacht dus op korte termijn helaas geen verandering. Als er een update is, laten we dat uiteraard weten.
wel apart dat het al maanden duurt kan je geen navraag doe
Ik snap niet dat de emoij op je telefoon niet gebruikt kunnen worden, hier werken ze gewoon als ik mijn mobiel
op de community gebruik. Misschien even aanpassing van je toetsenbord en dan werkt het.
@Dave Jij hebt waarschijnlijk een IPhone, daar werkt het gewoon op, maar op Android werkt het nog steeds niet als je de emoij van het bericht scherm gebruikt. Die opent even snel en sluit dan meteen weer.
Klopt @DON PAPA ik heb iPhone en dat klopt, wist niet dat dit invloed had met de telefoons. Dank je
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.