Klik op de terugknop van je browser om door te gaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Heeft dit met de Community te maken, dan kan ik het doorgeven.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Als je het nog eens probeert en zonder de terug knop, wat gebeurt er dan
Goedemiddag @Ben ,
Welkom op de Community!
Ze te lezen gebeurde er na het openen van een activeringsmail wat anders dan zou moeten!
Wat wilde je precies activeren?
En is dat activeren inmiddels gelukt?
Iemand heeft de status handmatig veranderd want via link lukte niet
Oke, ik gok dat er dan naderhand iets handmatig is veranderd.
Al is mij eerlijk gezegd nog niet duidelijk op welke link je doelt.
Als we nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.