Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Klik op de terugknop van je browser om door te gaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Heeft dit met de Community te maken, dan kan ik het doorgeven.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Als je het nog eens probeert en zonder de terug knop, wat gebeurt er dan
Goedemiddag @Ben ,
Welkom op de Community!
Ze te lezen gebeurde er na het openen van een activeringsmail wat anders dan zou moeten!
Wat wilde je precies activeren?
En is dat activeren inmiddels gelukt?
Iemand heeft de status handmatig veranderd want via link lukte niet
Oke, ik gok dat er dan naderhand iets handmatig is veranderd.
Al is mij eerlijk gezegd nog niet duidelijk op welke link je doelt.
Als we nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...