1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Ben

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nadat ik op de link in de mail klik om mijn email te verifiëren krijg ik de volgende foutmelding

Nadat ik op de link in de mail klik om mijn email te verifiëren krijg ik de volgende foutmelding
 
Er is een onverwachte fout opgetreden.
  • Je verzoek is mislukt. Neem contact op met je systeembeheerder en vermeld de datum en het tijdstip waarop je de foutmelding ontving en de volgende uitzonderings-ID: 5F7E5D38.

    Klik op de terugknop van je browser om door te gaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ben
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Iemand heeft de status handmatig veranderd want via link lukte niet

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24631Posts
  • 1069Oplossingen
  • 8020Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

 

Heeft dit met de Community te maken, dan kan ik het doorgeven.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24631Posts
  • 1069Oplossingen
  • 8020Likes

Als je het nog eens probeert en zonder de terug knop, wat gebeurt er dan

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemiddag @Ben ,

Welkom op de Community!
Ze te lezen gebeurde er na het openen van een activeringsmail wat anders dan zou moeten!

Wat wilde je precies activeren?
En is dat activeren inmiddels gelukt?

Ben
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Iemand heeft de status handmatig veranderd want via link lukte niet

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Oke, ik gok dat er dan naderhand iets handmatig is veranderd.
Al is mij eerlijk gezegd nog niet duidelijk op welke link je doelt.

Als we nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag!