Nieuw op de Community - Ranks en badges
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
@Ziggo bij het inloggen wordt er gevraagd om twee staps verificatie via sms zou er ook Een keuze kunnen gemaakt worden tussen sms of Google authenticator of Microsoft authenticator app . bij authenticator app wordt elke x seconden Een nummer gegeven inplaats van 1 keer Een sms
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @ziggpiet, goede vraag stel je daar! Voorlopig bieden we 2FA enkel aan middels een SMS. Indien er andere manieren komen dan wordt dat tegen die tijd gedeeld. Ik heb de suggestie in ieder geval doorgezet! 🙂
Hi @ziggpiet, goede vraag stel je daar! Voorlopig bieden we 2FA enkel aan middels een SMS. Indien er andere manieren komen dan wordt dat tegen die tijd gedeeld. Ik heb de suggestie in ieder geval doorgezet! 🙂
Zo flauw door die twee traps verificatie kan ik op één device niet meer inloggen op de community.
Zelf vind ik een sms prima, ik verwacht dat er genoeg klanten zijn zonder smart telefoon of die de genoemde apps om andere redenen niet wensen te gebruiken.
Hoe stel je eigenlijk de tweestapsverificatie in voor mijn Ziggo? Want als mijn moeder dat wilt wil ik dat gaan instellen voor haar.
@Richard1993! schreef:Hoe stel je eigenlijk de tweestapsverificatie in voor mijn Ziggo? Want als mijn moeder dat wilt wil ik dat gaan instellen voor haar.
Daar valt niet veel aan in te stellen, als je nu uitlogt uit de Mijn Ziggo omgeving krijg je automatisch de melding dat je een mobiel nummer moet invoeren om weer te kunnen inloggen.
Sorry waar gaat dit over? Ik krijg nooit bij het inloggen op "mijn Ziggo" een sms verificatie te zien. Hoef altijd alleen maar een wachtwoord in te vullen en nee, ik heb niet gevraagd aan Ziggo om de verificatie uit te zetten. Wist niet eens van het bestaan hiervan tot ik op deze community keek.
@Gem dan heb je mogelijk geluk. Dit gaat hierover.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet-wifi/veiligheid/tweestapsverificatie-mijn-ziggo
Ik krijg als ik ben uitgelogd dit te zien, gebruik ik de Mijn Ziggo inlog voor dit community account ben ik verplicht deze stap te doen.
Nog nooit gezien tijdens het inloggen gelukkig. Ik heb al maanden genoeg andere problemen met Ziggo. Zit niet te wachten op nog een erbij.
beste allemaal,
Ik probeer een nieuwe modem te gebruiken / registreren en opeens kom ik vandaag niet meer in het menu van internet om modem te registreren omdat ik de 2FA moet activeren. Dat probeer ik te doen maar gaat elke keer fout , zit in een soort loop. Mijn mobiel nummer is al opgegeven en krijg een sms na uitloggen en inloggen geen SMS code bij inloggen en dus zelfde modem menu niet in te komen. Begint het weer opnieuw. Hoe kunnen we dit oplossen?
Hi @Diepenh, ik zie in een reactie in een ander topic dat je inmiddels een oplossing hebt ;D
ha Madeleon,
Klopt helemaal. Het is wel gek. Maar belangrijk is dat met die 2FA is dat je denk ik alle vertrouwde app lijst moet legen . Na het instellen van je eerste scherm met telefoon nummer en dan bij het scherm met extra beveiligen je meteen uitlogt en app sluit. Dan zou hij moeten werken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is er nieuw op de Community? Bekijk wat er in december is gewijzigd op de Community. Vlak voordat we het nieuwe jaar ingaan hebben we nog een belangrijke wijziging voor jullie: nieuwe ranks en bad...