1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Verwijderd account
Niet van toepassing

Mijn Ziggo account verwijderen

Wil iemand van Ziggo svp mijn "Mijn Ziggo" account verwijderen en bij voorkeur ook mijn account van deze Community (die ik net heb aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen ;))?

Super fijn en reuze bedankt als er ook nog een mailtje ter bevestiging gestuurd kan worden.

Dank hartelijk alvast. Gr Karin

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemiddag @Verwijderd account,

Als ik het goed zie, heb je al een tijdje het Ziggo abonnement opgezegd. Ondanks dat ben je hier natuurlijk van harte welkom en kun je via deze weg ook een vraag stellen.

Je Mijn Ziggo account zal ik zo verwijderen, je Community account wordt daarna zo snel mogelijk verwijderd. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78833Posts
  • 5326Oplossingen
  • 23556Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing

Thanks, net gedaan. Dank voor je reactie !

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 770Likes

Goedemiddag @Verwijderd account,

Als ik het goed zie, heb je al een tijdje het Ziggo abonnement opgezegd. Ondanks dat ben je hier natuurlijk van harte welkom en kun je via deze weg ook een vraag stellen.

Je Mijn Ziggo account zal ik zo verwijderen, je Community account wordt daarna zo snel mogelijk verwijderd.