Wil iemand van Ziggo svp mijn "Mijn Ziggo" account verwijderen en bij voorkeur ook mijn account van deze Community (die ik net heb aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen ;))?
Super fijn en reuze bedankt als er ook nog een mailtje ter bevestiging gestuurd kan worden.
Dank hartelijk alvast. Gr Karin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Verwijderd account,
Als ik het goed zie, heb je al een tijdje het Ziggo abonnement opgezegd. Ondanks dat ben je hier natuurlijk van harte welkom en kun je via deze weg ook een vraag stellen.
Je Mijn Ziggo account zal ik zo verwijderen, je Community account wordt daarna zo snel mogelijk verwijderd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Thanks, net gedaan. Dank voor je reactie !
Goedemiddag @Verwijderd account,
Als ik het goed zie, heb je al een tijdje het Ziggo abonnement opgezegd. Ondanks dat ben je hier natuurlijk van harte welkom en kun je via deze weg ook een vraag stellen.
Je Mijn Ziggo account zal ik zo verwijderen, je Community account wordt daarna zo snel mogelijk verwijderd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.