1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Mijn Ziggo/Ziggo Community één grote drama

Beste mensen,

 

Ziggo is al weken bezig om in Mijn Ziggo account het kopje wijzig abonnement te herstellen. Ik kan al bijna 8 weken via Mijn Ziggo niks meer wijzigen. Tot op heden is Ziggo dat niet gelukt. Krijg elke keer de melding" kan pagina niet vinden" ik heb alles al gedaan zonder succes. Daarnaast heeft Mod. Paul Z mijn account gerest ook dat heeft niet geholpen. Ik heb nu al voor de derde keer een nieuwe community account aangemaakt.  Ik wil met mijn Ziggo account in de community inloggen. Ook dat lukt niet meer. Krijg elke keer de melding" e-mail wordt door een ander account gebruikt" klantenservice heeft de community al paar keer gereset maar ook dat heeft niet geholpen. Kortom, mijn Ziggo werkt nog steeds niet goed en heb voor de community nu drie accounts. Ziggo een grote dramaaaa!!!!!! 

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wilt u het emailadres gebruiken om aan te melden of voor de notificaties? Voor het aanmelden zullen de andere accounts moeten worden verwijderd dan zal het vast mogelijk zijn voor een Community manager om het gewenste mail adres aan dit account te hangen. Dat is aan de Ziggo moderatoren.

 

Het niet kunnen vinden van de pagina is vreemd, staan de cookies en popups weergave streng ingesteld, welke browser wordt gebruikt, is er een Pi-Hole actief? Mogelijk is de reset niet genoeg en moet het Mijn Ziggo account volledig worden verwijderd of wordt dat met de reset bedoeld.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Voor dat er meer foute dingen gaan gebeuren, ga ik deze weer voorleggen aan een Ziggo Moderator, die kan je hier beste bij helpen.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Nou dat zal wel fijn zijn als een Ziggo mod dat kan regelen. Ik wil gewoon via mijn Ziggo account inloggen hier op de community. En wat betreft mijn Ziggo account heeft Ziggo mod Paul Z al mijn account verwijderd. Ook dat was een drama. Moest een nieuwe account voor mijn Ziggo, My Vodafone en Ziggo community aanmaken. Al mijn instellingen staan goed, maar wat is een pi-hole actief? Het gekke is dat mijn Ziggo account 8 weken geleden perfect heeft gewerkt. Wie o wie kan mij met deze problemen helpen?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb het voorgelegd en je wordt door een moderator benaderd, let wel weekend zijn er minder moderators actief, maar doordeweeks is de bezetting groter. Maar hulp is onderweg.

 

Hopelijk kan je nog even geduld opbrengen.😊

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als de term Pi-hole niks zegt mag u dit meteen weer vergeten.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi./@Dave! bedankt voor jullie reacties. Ik wacht het wel af totdat een Ziggo mod mijn problemen gaat oppakken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19176Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemorgen @Kartal72,

Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met jouw account! Als ik het goed begrijp gaat het dus om het Mijn Ziggo account. Zo te zien kun je wel inloggen met het Community account, anders had je dit topic ook niet kunnen starten. Kun je via een privébericht laten weten met welke gebruikersnaam je probeert in te loggen in Mijn Ziggo? En lukt het niet om in te loggen in Mijn Ziggo, of zie je geen Productgegevens staan in het account?

Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profielnaam te klikken en vervolgens op "Een bericht verzenden" te klikken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic