1
Vraag
2
Reacties
Lionman

Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Meldingen stoppen

Als ik ergens in de community op een onderwerp heb gereageerd, blijven de reacties (de mailtjes) binnenstromen bij nieuwe reacties.

Is er een manier om dit te stoppen? Ik hoor het graag, want ik kan wel vinden dat ik me op een discussie kan "abonneren" (ik ga er vanuit dat je automatisch "geabonneerd" bent als je zelf een keer gereageerd hebt), maar het omgekeerde dus niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes

 

Onderstaande optie (zie plaatje) om je wel/niet automatisch te abonneren is in dit topic nog niet genoemd, maar kan relevant zijn als je van het bestaan er geen erg in hebt.

 

AoxoMoxoA_0-1656258207602.png

 

@Lionman 

Over de verwarring zijn we het eens.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Het omgekeerde kan ook.

Ik zal het zo meteen hieronder laten zien.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Klik op de schermafbeelding voor een vergroting.

Bert_0-1656192002390.png

 

 

Mocht je alle mails van alle topics uit willen zetten, kan dat in de instellingen van je profiel.

Ook het automatisch abonneren kun je uitzetten in je profiel.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Dank voor de tips, maar blijkbaar werkt dat niet overal(?)

Bij "Ziggo Go", onderwerp "Ziggo GO krijgt een update!" staat de notificatieschakelaar op "uit". Desondanks kreeg ik notificaties. Ik heb die schakelaar maar eens aan en weer uit gezet, waarna er een melding kwam dat dit abonnement gestopt was (o.i.d.). Maar hopen dat het gelukt is.....

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik weet niet hoe en of de E-mail notificaties werken, die zijn er nog niet zolang en heb ik niet geprobeerd.

 

Ik weet alleen dat zoals ik de instellingen wijzig, via de Topic opties en Abonnement opzeggen, het wel werkt.

 

Bert_0-1656193707697.png

 

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

"Abonnement opzeggen" stond vreemd genoeg niet in de lijst. "Abonneren" wel, maar ik kreeg desondanks notificaties. 

Ik meen het al eens eerder meegemaakt te hebben. Ik heb toen gekozen voor "Abonneren" en vervolgens voor "Abonnement stopzetten". Dat werkte, want de notificaties bleven weg........

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Even zojuist uitgeprobeerd.

Als je E-mail notificaties uitzet, gaat Abonnement opzeggen ook weg en wordt Abonneren.

Als je E-mail notificaties aanzet, gaat Abonneren weg en komt daar Abonnement opzeggen voor in de plaats.

Zo ook met Abonnement opzeggen en Abonneren, dat wijzigt E-mail notificaties ook.

Het blijkt de gelijke functie te hebben.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Toch werkt het niet volgens het boekje. Ik had geen abonnement, maar kreeg toch notificaties.....

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes

@Lionman 

 

Je bent niet de enige bij wie het  verwarrend werkt.

Het is mogelijk dat je een abonnement hebt op het bovenliggend niveau, namelijk 'Ziggo updates'. Als dat zo is, dan zie je bij 'Ziggo updates' onder categorie-opties dat je dat abonnement kunt opzeggen. Zie plaatje.

AoxoMoxoA_0-1656200612952.png

 

Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je onder je account gaan onderzoeken welke abonnement daarvoor verantwoordelijk zou kunnen zijn.

AoxoMoxoA_1-1656200660920.png

Misschien heb je er wat aan.

 

Ik kan niet beoordelen of het nu wel of niet volgens het boekje werkt, want dan zou ik eerst de beschikking over het boekje moeten hebben.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Zoals ik al opmerkte:

Ook in het verleden is het vaker gebeurd dat een onderwerp waar ik op had gereageerd bij iedere nieuwe reactie van iemand een notificatie verstuurd werd. Bij de opties stond er echter geen "Abonnement opzeggen" in de lijst. Alleen "Abonneren", net als bij dit draadje; alleen "Abonneren" is actief. En toch krijg ik notificaties.....

Pas eindelijk nadat ik op "Abonneren" had geklikt bij een bepaald onderwerp, gevolgd door "Abonnement opzeggen" bleven nieuwe notificaties achterwege......

Redelijk verwarrend dus. Of mijn interpretatie is onjuist.....

AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3836Posts
  • 80Oplossingen
  • 2888Likes

 

Onderstaande optie (zie plaatje) om je wel/niet automatisch te abonneren is in dit topic nog niet genoemd, maar kan relevant zijn als je van het bestaan er geen erg in hebt.

 

AoxoMoxoA_0-1656258207602.png

 

@Lionman 

Over de verwarring zijn we het eens.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic