Hi,
Bij de vele meldingen die ik krijg , staat geen prullenbak bij om de oude meldingen te verwijderen .
Hoe lossen jullie dit op ?
vr.gr.Al
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je zo’n melding volgt kan je bij de start topic de meldingen uit zetten van die desbetreffende topic. De meldingen zelf kan je niet wissen maar op die manier krijg je geen nieuwe meldingen van die topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke meldingen?
Op welk apparaat?
Met welk programma op welke systeemsoftware?
Als je zo’n melding volgt kan je bij de start topic de meldingen uit zetten van die desbetreffende topic. De meldingen zelf kan je niet wissen maar op die manier krijg je geen nieuwe meldingen van die topic.
Ik krijg met deze instellingen hoogstzelden tot nooit e-mail van de community.
Beste Karel ik snap het .
grtjs.Al
Hallo ,
Karel zegt melding uitzetten , dat is geen oplossing .
ik zie graag vermeldingen een PRULLENBAK.
GROETEN Al
@BEERTJE schreef:Hallo ,
Karel zegt melding uitzetten , dat is geen oplossing .
ik zie graag vermeldingen een PRULLENBAK.
GROETEN Al
Je bedoeld waarschijnlijk de Melding feed
Daar zou een verwijder optie best handig zijn. Hoewel ik deze zelf juist gebruik om een bepaald topic terug te vinden.
Ook al zijn ze weg , jij kan het altijd weer oproepen op het forum .
Maar dan ben je verlost van die lange lijst met meldingen .
grtjs.Al
Zou zelf die meldingen ook graag kunnen verwijderen.
Hi @BEERTJE - Het is inderdaad niet mogelijk om deze lijst te legen. Vooralsnog is deze optie vanuit de software-leverancier ook niet mogelijk en ik verwacht hier op korte termijn ook geen verandering in, helaas.
Nieuwe meldingen blijf je herkennen door een cijfertje rechtsboven en vervolgens een oranje streep vóór de melding, waardoor er gelukkig wel onderscheid zichtbaar is tussen oude en nieuwe notificaties. Via de huidige manier kun je wellicht ook makkelijk terug naar iets oudere topics en eerder werden er al tips gegeven om te bepalen waar je wel en geen notificaties over wil ontvangen.
Mocht er wel iets mogelijk worden of veranderen, laten we het weten!
Alex niet mogelijk , we gaan naar de maan 🥴
vr.GR. Al
Wanneer ga je? Naar de maan is ook niet simpel en duurt jaren voordat ze gaan als er een planning komt, dus geduld, en zolang je niet op die knop drukt zie je niks van die meldingen.😉
in 1969 zijn er al astronauten op de maan geweest
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.