1
Vraag
2
Reacties
Gemmy GBS

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Melding over bericht Community in Mijn Ziggo app - niets zichtbaar

Melding bericht, maar niks is zichtbaar. 

Oorzaak bekend

Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.

26 Reacties 26
Gemmy GBS
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat lijkt mij ook @AocoMoxA! Ziggo moet dit kunnen oplossen. Dank voor je steun 😊

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Posts
  • 949Oplossingen
  • 3467Likes

Helder, dank je @Gemmy GBS en @AoxoMoxoA - In een ander topic over hetzelfde probleem (zie [hier]), kwam er ook een erg opvallend detail aan het licht waarbij het inderdaad bij de app ligt en niet aan de Community. Ik heb het in ieder geval doorgespeeld naar de verantwoordelijke afdeling en hoop spoedig meer informatie te hebben!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8049Posts
  • 949Oplossingen
  • 3467Likes

De bug is gevonden! Er lijken inderdaad wat 'mix-ups' te zijn bij de notificaties en er wordt gewerkt om dit te fiksen. Met een beetje geluk zit deze nog in de volgende release van de app die op korte termijn verschijnt.

Gemmy GBS
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dat zou heel goed nieuws zijn Alex. De aanhouder wint 😉 Als de 1 na de update eindelijk weg is laat ik het weten. En zoniet, hoor je het ook, haha. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Hi @Gemmy GBS 

Er is een update geweest van de app. Wil je zorgen dat je de meest recente versie hebt en testen of het nu in orde is?

Gemmy GBS
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

De 1 staat er nog Rikst, maar ik zal de app verwijderen en dan opnieuw installeren. Wellicht helpt dat. Je hoort het zo van me. 

Gemmy GBS
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Yes! Opgelost Rikst. Melding is verdwenen 🥳🥳🥳

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic