Knoppelateur

Level 7
  • 169Posts
  • 7Oplossingen
  • 31Likes

Mag het alleen over Ziggo-techniek gaan?

Als nieuweling in de community heb ik nog een hoop van de huisregels te leren.
Ik heb ze goed doorgelezen en NIET gezien dat het alleen over Ziggo-techniek mag gaan.
Zodoende waagde ik het naar een filmtitel te vragen. En in enkele minuten had ik het juiste antwoord. Mocht dat nu eigenlijk wel of niet?

Als ik opsta uit mijn stoel valt pakweg 1 op 4 keer de Mediabox Next uit. Al 40 jaar aan de kabel, Al >20 jaar bij Ziggo. Al 43 maanden dezelfde installatie. Tot de Next er bij kwam gebeurde het nooit dat het beeld wegviel. Ik vind het dan logisch daarover een vraag te stellen. Waarom maken sommigen dan bezwaar.
In de voorgaande regel heb ik iets over mij zelf onthuld. Volgens de huisregels is daar niets op tegen. Als hoogbejaarde heb ik zelfs nog oorlogsherinneringen. Ik vertel daar te veel over. Dempen die hap.
Toen zonder enige opdracht Ziggo mijn vaste telefoonnummer kaapte kwam ik zonder telefoon te zitten. Voor een gehandicapte is die telefoon van groot belang. Ten einde raad zoek ik mijn raadgevers onder de community. FOUT. VALSE BESCHULDIGINGEN. Bedreigingen. Aan de schandpaal met die man. Wat is er dan tegen de huisregels?

Ondanks het gebeurde wil ik niet weg bij Ziggo. Sterker. Ik nu de personalia ingevuld.
Dat geeft @Vincent de mogelijkheid na te gaan of mijn telefoonnummer inderdaad is gekaapt, maar gelukkig weer terug. Dat geeft @Vincent de mogelijkheid om te zien dat mijn topics ALLEMAAL voldeden aan de huisregels en allemaal over Ziggo-community waardige onderwerpen gingen.
Ik vraag dan wel om aan de huisregels toe te voegen dat het niet is toegestaan de privacy van een mede-member te schaden. OK., met Blow Up kun je wat zien. Maar een positieve actie lijkt mij dan wenselijker dan het schavot.
Meer vraag ik niet. Niet eens genoegdoening. Wie stijgt zwemt toe.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Richard G.

Level 16
  • 1677Posts
  • 84Oplossingen
  • 853Likes

Voor alles wat niet met Ziggo te maken heeft bestaat er de "off-topic" sectie.

Echter of je daar ook dan een antwoord krijgt op je vraag en/of opmerking, is nooit zeker, juist omdat het off-topic is en dan maar toevallig net iemand het antwoord op je vraag moet weten of dezelfde interesse hebben.

Ik kom persoonlijk niet in de off-topic bijvoorbeeld, omdat ik andere forums gebruik voor m'n hobby's.

 

Het andere onderwerp van je heb ik ook gelezen, mijn advies is, beperk het tot je vraag en onthou je van allerlei andere zaken die er niet mee van doen hebben.

Dat veroorzaakt ook irritatie bij de mensen die je proberen te helpen.

Ook je ongeloof dat alleen Ziggo medewerkers bij je profiel kunnen helpt daar niet in mee.

 

Wie zwijgt stemt niet per definitie toe, dat is een achterhaalde uitspraak. Velen zwijgen ook vaker omdat ze iets moe zijn of geen interesse hebben hun hand in een wespennest te steken.

 

Het is heel eenvoudig. Off-topic zaken (dus ook over het verleden) in de off-topic sectie. En vragen over Ziggo of problemen met de aansluiting etc. in de daartoe bestemde onderdelen en beperken tot alleen het weergeven van het probleem en wachten op een oplossing.
Vertrouw je bepaalde helpers niet of wil je liever wachten op het antwoord van een medewerker, ga dan niet in discussie en geef gewoon netjes aan dat je liever op een moderator wacht.

Respect hebben werkt 2 kanten uit. 😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Richard G.

Level 16
  • 1677Posts
  • 84Oplossingen
  • 853Likes

Voor alles wat niet met Ziggo te maken heeft bestaat er de "off-topic" sectie.

Echter of je daar ook dan een antwoord krijgt op je vraag en/of opmerking, is nooit zeker, juist omdat het off-topic is en dan maar toevallig net iemand het antwoord op je vraag moet weten of dezelfde interesse hebben.

Ik kom persoonlijk niet in de off-topic bijvoorbeeld, omdat ik andere forums gebruik voor m'n hobby's.

 

Het andere onderwerp van je heb ik ook gelezen, mijn advies is, beperk het tot je vraag en onthou je van allerlei andere zaken die er niet mee van doen hebben.

Dat veroorzaakt ook irritatie bij de mensen die je proberen te helpen.

Ook je ongeloof dat alleen Ziggo medewerkers bij je profiel kunnen helpt daar niet in mee.

 

Wie zwijgt stemt niet per definitie toe, dat is een achterhaalde uitspraak. Velen zwijgen ook vaker omdat ze iets moe zijn of geen interesse hebben hun hand in een wespennest te steken.

 

Het is heel eenvoudig. Off-topic zaken (dus ook over het verleden) in de off-topic sectie. En vragen over Ziggo of problemen met de aansluiting etc. in de daartoe bestemde onderdelen en beperken tot alleen het weergeven van het probleem en wachten op een oplossing.
Vertrouw je bepaalde helpers niet of wil je liever wachten op het antwoord van een medewerker, ga dan niet in discussie en geef gewoon netjes aan dat je liever op een moderator wacht.

Respect hebben werkt 2 kanten uit. 😉

Uitgelicht topic