Voor alles wat niet met Ziggo te maken heeft bestaat er de "off-topic" sectie.
Echter of je daar ook dan een antwoord krijgt op je vraag en/of opmerking, is nooit zeker, juist omdat het off-topic is en dan maar toevallig net iemand het antwoord op je vraag moet weten of dezelfde interesse hebben.
Ik kom persoonlijk niet in de off-topic bijvoorbeeld, omdat ik andere forums gebruik voor m'n hobby's.
Het andere onderwerp van je heb ik ook gelezen, mijn advies is, beperk het tot je vraag en onthou je van allerlei andere zaken die er niet mee van doen hebben.
Dat veroorzaakt ook irritatie bij de mensen die je proberen te helpen.
Ook je ongeloof dat alleen Ziggo medewerkers bij je profiel kunnen helpt daar niet in mee.
Wie zwijgt stemt niet per definitie toe, dat is een achterhaalde uitspraak. Velen zwijgen ook vaker omdat ze iets moe zijn of geen interesse hebben hun hand in een wespennest te steken.
Het is heel eenvoudig. Off-topic zaken (dus ook over het verleden) in de off-topic sectie. En vragen over Ziggo of problemen met de aansluiting etc. in de daartoe bestemde onderdelen en beperken tot alleen het weergeven van het probleem en wachten op een oplossing.
Vertrouw je bepaalde helpers niet of wil je liever wachten op het antwoord van een medewerker, ga dan niet in discussie en geef gewoon netjes aan dat je liever op een moderator wacht.
Respect hebben werkt 2 kanten uit. 😉