In the ziggo.nl website under support section, it says that I can use my community account to (login in the app) however, when I try to log in the ziggo app it doesn't let me go.
Any help?
thx.
Opgelost! Ga naar oplossing.
You must use your Mijn Ziggo account to login in the Ziggo Go or Ziggo SmartWifi app.
The community account can be another login.
Hi @Curumim Where exactly do you want to login? Please follow Bert's information how to login at Ziggo GO and Ziggo SmartWifi app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
You must use your Mijn Ziggo account to login in the Ziggo Go or Ziggo SmartWifi app.
The community account can be another login.
Hi @Curumim Where exactly do you want to login? Please follow Bert's information how to login at Ziggo GO and Ziggo SmartWifi app.
i have managed to login following the Bert's instructions.
Thank you.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.