Ik wou een melding maken van een open wijkkast maar als ik op de link klik van de 'open wijkkast' dan gaat die naar een ander topic. Zie foto
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een bekend probleem dat is ontstaan a.g.v. recente wijzigingen aan de backend van de community, zie ook dit topic.
@Alex schreef:
Hi all,
Deze week worden diverse topics verplaatst als onderdeel van [deze wijzigingen]. Ik verwacht dat bij dat topic er tijdelijk iets niet lekker ging met een redirect en mogelijk gingen verschillende browsers hier anders mee om.
Vandaag vinden er nog enkele verplaatsingen plaats en we zien dat op dit moment enkele (door Ziggo aangemaakte) topics niet vindbaar zijn, we verwachten dat dit spoedig weer hersteld is. We houden het uiteraard in de gaten!
Voor de volledigheid: [Deze link] zou op dit moment moeten werken.
Als ik zelf probeer om direct naar het betreffende topic over de openstaande/beschadigde wijkkasten te gaan via de eerder bezochte URL, dan levert dat een foutmelding op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@BvanWijk klopt helemaal, hier in Enschede doet de link ook niet.
Misschien kan @tobiastheebe een medewerker even wakker schudden zodat de link weer op juiste plaats gaat landen.
@puppie even off topic: Dat is toevallig, ik heb ook in Enschede gewoond🙂
@BvanWijk dat is zeker toevallig, je woont nu in welke plaats?
In Zeist
Dit is een bekend probleem dat is ontstaan a.g.v. recente wijzigingen aan de backend van de community, zie ook dit topic.
@Alex schreef:
Hi all,
Deze week worden diverse topics verplaatst als onderdeel van [deze wijzigingen]. Ik verwacht dat bij dat topic er tijdelijk iets niet lekker ging met een redirect en mogelijk gingen verschillende browsers hier anders mee om.
Vandaag vinden er nog enkele verplaatsingen plaats en we zien dat op dit moment enkele (door Ziggo aangemaakte) topics niet vindbaar zijn, we verwachten dat dit spoedig weer hersteld is. We houden het uiteraard in de gaten!
Voor de volledigheid: [Deze link] zou op dit moment moeten werken.
Als ik zelf probeer om direct naar het betreffende topic over de openstaande/beschadigde wijkkasten te gaan via de eerder bezochte URL, dan levert dat een foutmelding op.
@tobiastheebe @Bedankt voor je antwoord dus het is even wachten tot dat Ziggo dit verholpen heeft.
Het topic is inmiddels weer 'in de lucht'.
De link naar de wijk kast werkt weer Openstaande wijkkast van Ziggo gespot? Meld het op de Community
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.