puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

Let op: de termen Expert en Supert Expert gaan begin volgend jaar wijzigen.

Zoals de titel al aangeeft is dit nog iets wat gedaan moet worden.

is er al bekend wanneer dit gaat gebeuren.

hoe het gaat worden.

is er nog discussie over wel of geen .......

Zijn er dan ook rechten wijzigingen in het forum aan de orde.

hier is al veel gezegd maar het kan nog beter 😂  > klik <

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @puppie . Kort gezegd; nee, het is nog niet bekend wanneer de termen veranderen en waarin. Als er nieuws is om te delen, zullen we dit doen in het topic dat hier al over loopt. 

Voor iedereen; wees een beetje aardig voor elkaar. Laat het gaan, als iets je niet aanstaat of rapporteer het wanneer je denkt dat het te ver gaat. Bedankt!

Bekijk in context

24 Reacties 24
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @puppie 

Als daar meer nieuws over is dan zal daar wel het nodige over worden gecommuniceerd. Maar los van deze vraag, vraag ik mezelf af of er een specifieke reden is waarom u een nieuw topic aanmaakt terwijl u deze vraag óók had kunnen stellen in het door uzelf aangehaalde topic. Nu ontstaan er twee verschillende topics over precies hetzelfde onderwerp.

puppie
Topicstarter
Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

hallo @Wim C.  het onderwerp is niet hetzelfde. Maar zoals vaker lezen wij verschillend.

En IK maak een topic aan wanneer IK wil.

En communiceren daar is ziggo niet heel goed in dus vraag ik raak voor een knaak.

En jij bent niet verplicht om te reageren op mijn vraag.

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@puppie  schreef:

 

En IK maak een topic aan wanneer IK wil.

En jij bent niet verplicht om te reageren op mijn vraag.


 Inderdaad maakt u zelf uit of u of u wèl of geen topic start en ben ik ook niet verplicht om te regeren. Maar een beetje de opzet van een forum is dat ik op elk bericht mag reageren. 😎

Mijn vraag  was eigenlijk meer een vraag uit nieuwsgierigheid omdat de gelijkenis met het andere topic over hetzelfde onderwerp lijkt te gaan… maar zoals uzelf al aangeeft heb ik het blijkbaar verkeerd of anders gelezen en gaat dit topic over een totaal ander onderwerp. 

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Volgens mij is er op de Vodafone community al uitleg over gegeven door iemand van Vodafone. Mochten er wijzigen plaatsvinden dan zal Ziggo hier zeker een topic over starten en iedereen uitleggen wat ze van plan zijn. Tot die tijd is het geduldig afwachten. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Aangepast voor @puppie  omdat ik niet kan lezen.

puppie
Topicstarter
Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

allemaal mooie praatjes maar ik zie nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Waarom niet omdat het volgens de spelregels niet kan dat een klant een klant een antwoord kan geven van ziggo.

puppie
Topicstarter
Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

@Dave!  dat is mijn vraag niet.....

Lezen is moeilijk ik weet het.

 

Ik vraag wanneer de termen expert en super expert gewijzigd gaan worden !!!!!!!!!!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Zoals er al wordt vermeld lezen doe jij kennelijk ook niet, als er meer over bekend is, komt hier vanzelf een topic over door een Moderator met wat er gaat veranderen en niet.

 

Wanneer dit gaat gebeuren is tot heden onbekend en is allemaal afwachten. Hopelijk geeft dit beter antwoord op je vraag.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @puppie . Kort gezegd; nee, het is nog niet bekend wanneer de termen veranderen en waarin. Als er nieuws is om te delen, zullen we dit doen in het topic dat hier al over loopt. 

Voor iedereen; wees een beetje aardig voor elkaar. Laat het gaan, als iets je niet aanstaat of rapporteer het wanneer je denkt dat het te ver gaat. Bedankt!

puppie
Topicstarter
Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

@Lycke  Kijk zo moeilijk is het dus niet om een antwoord te geven.

En ik ben heel aardig, maar al die antwoorden waar ik niet om vraag helpen niet bij aardig blijven.

 

 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Dank je wel @Lycke  en ze heeft nog wel een tip die ik ga uitvoeren.

 

Het scherm van me laptop even sluiten en boodschappen doen, genieten van de buitenlucht.

 

Fijne Middag en weekend allemaal 😊

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@MR_CHIP  hij was al opgemerkt, lekker laten gaan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Met zelfs een reactie eronder van een fake/nep super-expert:

 

  • Nassi Bo Beun Moordrecht 03-03-2023 17:52 uur
    Ik ben op een of andere manier super-expert geworden, waarschijnlijk omdat ik meerdere mensen goed heb geholpen, maar ik heb nog geen etentje gezien. Sommige super-expert zijn gewoon veel posters met standaard copy-paste antwoorden. Ik heb wel toegang tot het afgesloten deel van het forum, maar daar staat niets bijzonders in. Ben er al een paar maanden niet geweest.

 

En andere reacties, waaronder:

 

  • tjolkhekking85 Juinen 03-03-2023 14:00 uur
    Ophef om niks, dat gebeurd overal. Iedereen kan zo'n zgn. superexpert worden. Kwestie van goed werk verrichten op het forum zodat het team je eruit pikt. Reken maar dat deze superexperts niet achterover leunen en lekker profiteren van alle cadeautjes, deze mensen zitten uren per dag andere klanten te helpen. Nu is het Ziggo, dan weer KPN of T-Mobile. Uiteindelijk niks anders dan zoals vrijwilligers bij de voetbalclub die eind van het jaar ook wel eens een hapje met elkaar gaan eten en een biertje drinken. Hulde aan de vrijwilliger!! Of dat nu bij de schaats- of voetbalclub is, of bij de historische vereniging die de gemeente helpt of in dit geval Ziggo.
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik denk dat dat een "expert" is anders heb je allang een NDA getekend en mag je er niet over praten

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik ben niks anders als Bert hoor ik heb het zelfde scherm voor me neus, alleen ik gebruik een Apple en Bert Windows PC ( anders wordt er nog Raam geschreven) wel goed formuleren.

 

Dat is alles. We helpen net als de Experts klanten en meer of minder maakt niet uit, en NDA heb je als je klantpanel Lid bent. Iemand is weer even bij Ome Jarco geweest en weer even paniek zaaien om helemaal niks. Ik doe dit in mijn eigen tijd en neem aan de andere ook, en dat is alles wat ik als Super Expert doe. Weet niet hoe de andere het doen, die hebben andere Expertise kennis en die gebruiken dat weer om de klant bij te staan.

 

Ja al je leuk vind reporter te worden, voor de Ziggo Community misschien nog een optie erbij Ziggo Junior Press of Sneak Preview Reporter voor T.TV. J.C. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Bert @Dave! @MR_CHIP Die Tjolk, is alleen maar negatief, ziet overal problemen en negatievieteit.

Iedereen ziet dingen weleens negatief, wat menselijk is. Echter die Tjolk (melkdrankje?) is nooit positief. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Template  deze term zegt me helemaal niks, misschien ben ik er te jong of oud voor, ik zou het niet weten wat je ermee bedoeld

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Template  schreef:

Die Tjolk, is alleen maar negatief, ziet overal problemen en negatievieteit


Geef mij dan eens aan waar precies tjolkhekking85 uit Juinen negatief doet?

Ophef om niks, dat gebeurd overal. Iedereen kan zo'n zgn. superexpert worden. Kwestie van goed werk verrichten op het forum zodat het team je eruit pikt. Reken maar dat deze superexperts niet achterover leunen en lekker profiteren van alle cadeautjes, deze mensen zitten uren per dag andere klanten te helpen. Nu is het Ziggo, dan weer KPN of T-Mobile. Uiteindelijk niks anders dan zoals vrijwilligers bij de voetbalclub die eind van het jaar ook wel eens een hapje met elkaar gaan eten en een biertje drinken. Hulde aan de vrijwilliger!! Of dat nu bij de schaats- of voetbalclub is, of bij de historische vereniging die de gemeente helpt of in dit geval Ziggo.
Persoonlijk vind ik de negativiteit nogal meevallen. 

Uitgelicht topic