Holthuizen

Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Klachten over ZIGGO GO melden bij Robin Kroes Directeur Consumentenzaken

Wanneer wordt het probleem ZIGGO GO opgelost

6 Reacties 6
Holthuizen
Topicstarter
Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Wanneer stopt het geklooi met ZIGGO GO app?

Holthuizen
Topicstarter
Level 12
  • 705Posts
  • 13Oplossingen
  • 118Likes

Het is mij ook duidelijk dat deze persoon als Directeur Consumentenzaken  niet op de goede plaats zit, en zijn consumenten niet serieus neemt!!

Dsigna1961

Level 4
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Het is niet alleen dit probleem van uitloggen dat speelt met de app. Mijn oude Sony ook al weg gedaan omdat er niet meer mee te kijken viel. Vergroot beeld. Nu dit weer, en het vorige lees ik is ook nog steeds niet opgelost. Team van n onbenullen.

Bloksel

Level 4
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Een directeur klantenzaken? Klinkt als professionele zakkenvuller. Voel me als klant (vooral in het ziggo go debacle) totaal niet serieus genomen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi allemaal, 

 

Laten we het op de Community gezellig houden. Ervaar je problemen met onze producten en diensten, start dan een eigen topic.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Rikst  schreef:

Hoi allemaal, 

 

Laten we het op de Community gezellig houden. Ervaar je problemen met onze producten en diensten, start dan een eigen topic.


Vreemde reactie, want dat is juist wat @Holthuizen heeft gedaan. Dat andere met dezelfde vragen daarop reageren is niet abnormaal !

 

Dat Ziggo deze terechte vragen niet aanstaat, dat is want anders. Maar dan moet Ziggo ( inderdaad ) ook maar meer haar best doen en die app én de ZiggoGo website eindelijk op een fatsoenlijk niveau brengen.

Het zal volgens Ziggo wel allemaal extra opties zijn, maar dat is haar prijs verhoging niet en mogen de klanten ook voor die verhoging, meer verwachten !!

Ik kijk veel via de website ZiggoGo.Tv en hoe vaak er wel iets fout gaat is echt niet te tellen. Soms buffering, vaak zijn de vooruit/achteruit knoppen niet beschikbaar of werken gewoon niet. Ook reageert het geheel soms niet en is het sluiten en opnieuw starten de enige wijze om verder te kunnen kijken ( wachtende op het volgende probleem ).
Ook vaak knipperend beeld als er overgeschakeld wordt van Window naar PIP en regelmatig overschakelen tussen beide is bijzonder riskant, met grote kans dat er geen 1 knop meer werkt en opnieuw afsluiten en opstarten het enige is wat wil helpen.
Soms is het spontaan niet mogelijk om te stuk terug te gaan, want dan kan niet verder terug worden gespoeld dan een bepaald punt. Ook hier is weer het devies, afsluiten en opnieuw starten, waarbij dan ook vaak niet gestart kan worden waar men gebleven is, maar je geheel opnieuw moet starten. Waarbij je dan direct ook weer moet skippen naar het laatste bekeken gedeelte, wat o.a. m.b.v. vooruit/achteruit moet en wat was daarmee nu maar weer het probleem ?

Dat e.e.a. misschien wel fatsoenlijk werkt, als de extra functies ( b.v. voor/achter-uit en PIP ) niet gebruikt worden, doet natuurlijk niet ter zake.

Uitgelicht topic