@Rikst schreef:
Hoi allemaal,
Laten we het op de Community gezellig houden. Ervaar je problemen met onze producten en diensten, start dan een eigen topic.
Vreemde reactie, want dat is juist wat @Holthuizen heeft gedaan. Dat andere met dezelfde vragen daarop reageren is niet abnormaal !
Dat Ziggo deze terechte vragen niet aanstaat, dat is want anders. Maar dan moet Ziggo ( inderdaad ) ook maar meer haar best doen en die app én de ZiggoGo website eindelijk op een fatsoenlijk niveau brengen.
Het zal volgens Ziggo wel allemaal extra opties zijn, maar dat is haar prijs verhoging niet en mogen de klanten ook voor die verhoging, meer verwachten !!
Ik kijk veel via de website ZiggoGo.Tv en hoe vaak er wel iets fout gaat is echt niet te tellen. Soms buffering, vaak zijn de vooruit/achteruit knoppen niet beschikbaar of werken gewoon niet. Ook reageert het geheel soms niet en is het sluiten en opnieuw starten de enige wijze om verder te kunnen kijken ( wachtende op het volgende probleem ).
Ook vaak knipperend beeld als er overgeschakeld wordt van Window naar PIP en regelmatig overschakelen tussen beide is bijzonder riskant, met grote kans dat er geen 1 knop meer werkt en opnieuw afsluiten en opstarten het enige is wat wil helpen.
Soms is het spontaan niet mogelijk om te stuk terug te gaan, want dan kan niet verder terug worden gespoeld dan een bepaald punt. Ook hier is weer het devies, afsluiten en opnieuw starten, waarbij dan ook vaak niet gestart kan worden waar men gebleven is, maar je geheel opnieuw moet starten. Waarbij je dan direct ook weer moet skippen naar het laatste bekeken gedeelte, wat o.a. m.b.v. vooruit/achteruit moet en wat was daarmee nu maar weer het probleem ?
Dat e.e.a. misschien wel fatsoenlijk werkt, als de extra functies ( b.v. voor/achter-uit en PIP ) niet gebruikt worden, doet natuurlijk niet ter zake.