Vraag
Reacties
Oplossing
lord_of_chaos
Level 1

Kan niet meer inloggen op Ziggo Community sinds koppeling Mijn Ziggo en My Vodafone

Goede morgen,

Ik heb me jaren terug aangemeld toen ik alleen een Mijn Ziggo had. Later heb ik Mijn Vodafone en Mijn Ziggo gekoppeld. Sindsdien kom ik er niet meer in terwijl ik gewoon in Mijn Ziggo kan met dezelfde gegevens*. Ik lijk na onderzoek niet de enige te zijn. Kan dit opgelost worden?

* Ik vul de gegevens los in en heb alles al geprobeerd met andere browsers en cookies verwijderen enz.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @lord_of_chaos en @Debby1988. ,

 

Als er iets wijzigt aan Mijn Ziggo, dan weet de Community inderdaad niet meer aan welk account die is gekoppeld en kom je niet meer uit bij je oude account. Dit kunnen we gelukkig handmatig herstellen 🙂

 

Daar is echter nog wel een handeling voor nodig: Als jullie nu inloggen met je huidige Mijn Ziggo gegevens bij de Community, kom je als het goed is uit de op de pagina 'Voltooi je registratie'. Ik wil jullie vragen deze registratie af te ronden (vermoedelijk is een ander mailadres nodig). Laat me daarna weten welk account dat is en wat jullie oorspronkelijke account is.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Debby1988.
Level 1

Hier hetzelfde probleem

Ook meerdere keren contact erover gehad met ziggo en vandaag kwam Jeroen met de oplossing een nieuw account aanmaken zonder het te te koppelen aan mijnziggo.

Enig nadeel dat je dus al je oude berichten kwijt bent en je badges.

Ze zijn ermee bezig het op te lossen en intern is het nu bekend dankzij Jeroen.

0 Kudos
Wim C.
Level 18

@lord_of_chaos en @Debby1988. een lullig probleem. Zoals jullie waarschijnlijk weten is dit een klant-helpt-klant forum waar Ziggo moderators en medewerkers ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan. Meestal binnen een werkdag (ma-vr) komen ze langs in elk topic.

Ik denk dat zij jullie verder kunnen helpen.

Succes.

0 Kudos
Dave
Level 20

Als beide accounts zijn samengevoegd probeer eens met Hoofdletters in te loggen.

Dat was voorheen wel het geval.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @lord_of_chaos en @Debby1988. ,

 

Als er iets wijzigt aan Mijn Ziggo, dan weet de Community inderdaad niet meer aan welk account die is gekoppeld en kom je niet meer uit bij je oude account. Dit kunnen we gelukkig handmatig herstellen 🙂

 

Daar is echter nog wel een handeling voor nodig: Als jullie nu inloggen met je huidige Mijn Ziggo gegevens bij de Community, kom je als het goed is uit de op de pagina 'Voltooi je registratie'. Ik wil jullie vragen deze registratie af te ronden (vermoedelijk is een ander mailadres nodig). Laat me daarna weten welk account dat is en wat jullie oorspronkelijke account is.

Dave
Level 20

@Alex  Is het dan niet handig, dat er gekeken wordt, dan de beide accounts gewoon niet meer te koppelen valt. Dit probleem komt te vaak voor, mensen die met de Vodafone en Mijn Ziggo niet meer kunnen inloggen. Ik heb expres het gescheiden gehouden, maar lijkt me handig deze koppeling niet meer mogelijk te maken, zo houd je beide accounts een veilige log in. 

 

Is een idee, weet niet hoe Ziggo en Vodafone hier tegenover staan, of dat er in de toekomst 1 systeem gaat komen met zowel Vodafone en Ziggo op 1 Account. Zodat men onder het kopje (Bellen) dat die door Vodafone overzicht wordt weergegeven.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

@Dave Fijn dat je zo meedenkt, dank daarvoor! We zijn altijd druk bezig met het optimaliseren van Mijn Ziggo/My Vodafone dus ik zet je feedback door naar de juiste afdeling!

Mausoria
Level 1

Ik heb hetzelfde probleem en het bovenstaande stappenplan doorlopen. Dit is mijn tijdelijke account, mijn ‘oude’ account is Haumideo.

0 Kudos
Mausoria
Level 1

Natuurlijk had ik @Alex moeten taggen

in het bovenstaande bericht, bij deze!

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Mausoria / @Haumideo,

 

Ik heb de accounts omgewisseld! Via je Mijn Ziggo-inlog zou je nu weer bij Haumideo uit moeten komen 🙂

0 Kudos