Goede morgen,
Ik heb me jaren terug aangemeld toen ik alleen een Mijn Ziggo had. Later heb ik Mijn Vodafone en Mijn Ziggo gekoppeld. Sindsdien kom ik er niet meer in terwijl ik gewoon in Mijn Ziggo kan met dezelfde gegevens*. Ik lijk na onderzoek niet de enige te zijn. Kan dit opgelost worden?
* Ik vul de gegevens los in en heb alles al geprobeerd met andere browsers en cookies verwijderen enz.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @lord_of_chaos en @Debby1988. ,
Als er iets wijzigt aan Mijn Ziggo, dan weet de Community inderdaad niet meer aan welk account die is gekoppeld en kom je niet meer uit bij je oude account. Dit kunnen we gelukkig handmatig herstellen 🙂
Daar is echter nog wel een handeling voor nodig: Als jullie nu inloggen met je huidige Mijn Ziggo gegevens bij de Community, kom je als het goed is uit de op de pagina 'Voltooi je registratie'. Ik wil jullie vragen deze registratie af te ronden (vermoedelijk is een ander mailadres nodig). Laat me daarna weten welk account dat is en wat jullie oorspronkelijke account is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hier hetzelfde probleem
Ook meerdere keren contact erover gehad met ziggo en vandaag kwam Jeroen met de oplossing een nieuw account aanmaken zonder het te te koppelen aan mijnziggo.
Enig nadeel dat je dus al je oude berichten kwijt bent en je badges.
Ze zijn ermee bezig het op te lossen en intern is het nu bekend dankzij Jeroen.
@lord_of_chaos en @Debby1988. een lullig probleem. Zoals jullie waarschijnlijk weten is dit een klant-helpt-klant forum waar Ziggo moderators en medewerkers ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan. Meestal binnen een werkdag (ma-vr) komen ze langs in elk topic.
Ik denk dat zij jullie verder kunnen helpen.
Succes.
Als beide accounts zijn samengevoegd probeer eens met Hoofdletters in te loggen.
Dat was voorheen wel het geval.
Hi @lord_of_chaos en @Debby1988. ,
Als er iets wijzigt aan Mijn Ziggo, dan weet de Community inderdaad niet meer aan welk account die is gekoppeld en kom je niet meer uit bij je oude account. Dit kunnen we gelukkig handmatig herstellen 🙂
Daar is echter nog wel een handeling voor nodig: Als jullie nu inloggen met je huidige Mijn Ziggo gegevens bij de Community, kom je als het goed is uit de op de pagina 'Voltooi je registratie'. Ik wil jullie vragen deze registratie af te ronden (vermoedelijk is een ander mailadres nodig). Laat me daarna weten welk account dat is en wat jullie oorspronkelijke account is.
@Alex Is het dan niet handig, dat er gekeken wordt, dan de beide accounts gewoon niet meer te koppelen valt. Dit probleem komt te vaak voor, mensen die met de Vodafone en Mijn Ziggo niet meer kunnen inloggen. Ik heb expres het gescheiden gehouden, maar lijkt me handig deze koppeling niet meer mogelijk te maken, zo houd je beide accounts een veilige log in.
Is een idee, weet niet hoe Ziggo en Vodafone hier tegenover staan, of dat er in de toekomst 1 systeem gaat komen met zowel Vodafone en Ziggo op 1 Account. Zodat men onder het kopje (Bellen) dat die door Vodafone overzicht wordt weergegeven.
@Dave Fijn dat je zo meedenkt, dank daarvoor! We zijn altijd druk bezig met het optimaliseren van Mijn Ziggo/My Vodafone dus ik zet je feedback door naar de juiste afdeling!
Ik heb hetzelfde probleem en het bovenstaande stappenplan doorlopen. Dit is mijn tijdelijke account, mijn ‘oude’ account is Haumideo.
Natuurlijk had ik @Alex moeten taggen
in het bovenstaande bericht, bij deze!
Hi @Mausoria / @Haumideo,
Ik heb de accounts omgewisseld! Via je Mijn Ziggo-inlog zou je nu weer bij Haumideo uit moeten komen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.