Beste mensen,
Bestaat er een handleiding voor het gebruik van de Community? Als je hier maar af en toe komt is het best moeilijk om je weg te vinden, vooral als het langer geleden is. Dan is er zoveel veranderd dat je er niet meer uitkomt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
zover ik weet is dat er helaas niet
Hi @PietjePak,
Een handleiding voor de Community is er niet, maar ik weet zeker dat we je met zijn allen weer wegwijs kunnen maken in het gebruik van de Community. Het starten van een nieuw topic is in je in ieder geval al gelukt! 🙂
Op deze pagina vind je in ieder geval jouw profiel terug. Als je dan vervolgens kijkt onder 'activiteit van deze gebruiker', dan vind je een overzicht terug van de reacties die je hebt geplaatst en de topics die je bent gestart. Laat ons vooral weten welke vragen je specifiek hebt over het gebruik van de Community, dan helpen we je met zijn allen graag weer op weg!
Was ik al bang voor. Ik zal nog wel eens terugkomen bij het volgende probleem. Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.