Herhaling :
instellen gegevens lukt niet , van alles al geprobeerd.
krijg steeds rode meldingen wat wel en niet mag .
Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.
Volg dit topic voor updatesInmiddels kun je bij de meeste velden weer een spatie gebruiken, alleen bij 'huisnummer' en 'welk apparatuur heb je om tv te kijken' nog niet. Verder heeft elk veld een maximaal aantal tekens van 30. Dat is voor velden zoals 'over mezelf' en de vraag naar de apparatuur erg summier. Ook hier wordt nog naar gekeken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@BEERTJE schreef:Herhaling :
instellen gegevens lukt niet , van alles al geprobeerd.
krijg steeds rode meldingen wat wel en niet mag .
Hallo,
u zal toch wat meer informatie moeten geven, voordat u een zinnig antwoord kan verwachten !
Nu zegt u wel "herhaling", maar verwacht u nu van uw mede klanten, dat ze in u profiel kan kijken, welk ander topic van u u bedoeld, dat topic dan geheel doorlezen en dan hier alsnog een antwoord kunnen bedenken, wat daar nog niet geven is ?
Maar m.i. krijgt u eerder een zinnige reactie, als u hier weer aangeeft waar, wanneer, wat en wat er sindsdien geprobeerd is. Voor u is dat misschien wat knip/plak werkt, maar dat scheel de andere lezers ( veel ) werk.
Ps. kan u in uw vorige topic niet verder gaan, i.p.v. een nieuwe openen ?
Goed lezen ,BIJ INSTELLEN GEGEVENS , (mijn instelling )
krijg ik bij herhaling foutmeldingen, dus kan ik mijn gegevens niet aanpassen !
Hi @BEERTJE we willen je natuurlijk dolgraag helpen, maar dan willen we heel graag weten waarmee precies. Heb je zoals @Pasi al aangaf wat meer specifieke informatie over het probleem waar je tegenaan loopt? Welke gegevens wil je precies instellen en / of aanpassen en waar? Welke foutmelding zie je bij welke handeling? Hoe vollediger de informatie die je met ons deelt, hoe beter we jou kunnen helpen 🙂
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Bevestigen-in-Priority-werkt-niet/td-p/1432365
Het houd blijkbaar verband met dit probleem. Eigenlijk is dit topic overbodig.
Kan je wat je bedoeld beter samenvatten ?
Kijk Judith ,
Als ik dit formulier invul , wordt het niet verstuurd, omdat het bericht met rode letters als fout wordt gezien .
why ?
Dit probleem heb ik ook als ik iets probeer te veranderen.....
Goedemorgen @BEERTJE en @PeterH2020
Kan het wellicht zo zijn dat jullie een spatie of een speciale teken gebruiken bij het invullen van de velden?
Een postcode vul je dus als volgt in: 1234AB en niet 1234 AB 🙂 Willen jullie dit eens testen?
Goede morgen Jamyla ,
Klopt heb geen spatie gebruikt , ook mijn naam met tussen voegsels aan elkaar .
Verder een hele rare site waarvan dit invul formulier heel verwarrend is , enige invulregels heb ik maar niet ingevuld .
Heel RARE MIJN INSTELLINGEN SITE .
Misschien ook iets zoals bij deze melding ? Waarbij er blijkbaar op de achtergrond ( tijdens de Ziggo inhoud/HTML check ! ) iets fout gaat, terwijl er qua zichtbare karakters/letters niets fout is.
Hi @BEERTJE - het klopt dat dit nu niet goed werkt. We hebben dit intern aangekaart bij de juiste partijen en zijn in afwachting van een update. Als we meer weten zullen we dit uiteraard laten weten.
Welmoed ,
Fijn dat jullie er ook achter zijn gekomen dat de instellingen niet goed werkt .
Heeft mij heel veel tijd gekost om het steeds aan te kaarten .
grjs.
Inmiddels kun je bij de meeste velden weer een spatie gebruiken, alleen bij 'huisnummer' en 'welk apparatuur heb je om tv te kijken' nog niet. Verder heeft elk veld een maximaal aantal tekens van 30. Dat is voor velden zoals 'over mezelf' en de vraag naar de apparatuur erg summier. Ook hier wordt nog naar gekeken.
@Alex schreef:Inmiddels kun je bij de meeste velden weer een spatie gebruiken, alleen bij 'huisnummer' en 'welk apparatuur heb je om tv te kijken' nog niet. Verder heeft elk veld een maximaal aantal tekens van 30. Dat is voor velden zoals 'over mezelf' en de vraag naar de apparatuur erg summier. Ook hier wordt nog naar gekeken.
Niet dat ik verwacht dat op deze vraag ooit een zinnig ( eerlijk ? ) antwoord komt, maar ik stel hem toch : waarom heeft Ziggo dat aangepast ?
Als dit niet door de Khoros update is verprutst, dan moet iemand dat hebben bedacht, uitgewerkt en gedaan hebben en daarvoor opdracht hebben gekregen, waaraan ( hopelijk ) een goede onderbouwing zit. Maar welke dat is ( of zou moeten zijn ) dat kan ik als IT'er beslist niet bedenken. Natuurlijk kost die extra lengte wat meer data/opslag en ZOU die karakter check misschien zinnig kunnen zijn. Maar heeft Ziggo niet belangrijkere zaken en problemen, waarbij dit soort futiliteiten onnodig tijd, geld en ergernis kosten ?
Hier zal toch een idee ten grondslag hebben gelegen en dus een manager mee bezig zijn geweest. Daarna zal er iemand zijn geweest, die de werkelijk aanpassing heeft gedaan en dan laten we de tester even buiten beeld ( die heeft Ziggo denk ik niet ). Maar al bij al heeft e.e.a. tijd en geld gekost, wat nu weer ongedaan moet worden en dus eigenlijk dubbel zo veel geld kost. Allemaal weggegooid geld, wat wij klanten moeten betalen !
Ps. met 'eerlijk' doel ik NIET de Ziggo mods, want die zullen 'met de stroom' mee moeten en zich naar Ziggo's eisen/wensen moeten buigen, want die betaald hun maandloon, waardoor ze ( denk/verwacht ik ) soms niet dát kunnen schrijven wat ze werkelijk denken.
Maar een eerlijk antwoord van 'Ziggo' zelf ( maar wie dat zou moeten zijn ... geen idee ! ).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.