Vraag
Reacties
BEERTJE
Level 4

Instellingen wijzigen in mijn Community profiel lukt niet

Herhaling :

instellen gegevens lukt niet , van alles al geprobeerd.

krijg steeds rode meldingen wat wel en niet mag .

0 Kudos
Oorzaak bekend

Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.

Volg dit topic voor updates
Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Inmiddels kun je bij de meeste velden weer een spatie gebruiken, alleen bij 'huisnummer' en 'welk apparatuur heb je om tv te kijken' nog niet. Verder heeft elk veld een maximaal aantal tekens van 30. Dat is voor velden zoals 'over mezelf' en de vraag naar de apparatuur erg summier. Ook hier wordt nog naar gekeken.

1 Kudos
Ga naar reactie
14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Pasi
Level 19

@BEERTJE  schreef:

Herhaling :

instellen gegevens lukt niet , van alles al geprobeerd.

krijg steeds rode meldingen wat wel en niet mag .



Hallo,

 

u zal toch wat meer informatie moeten geven, voordat u een zinnig antwoord kan verwachten !

Nu zegt u wel "herhaling", maar verwacht u nu van uw mede klanten, dat ze in u profiel kan kijken, welk ander topic van u u bedoeld, dat topic dan geheel doorlezen en dan hier alsnog een antwoord kunnen bedenken, wat daar nog niet geven is ?

 

Maar m.i. krijgt u eerder een zinnige reactie, als u hier weer aangeeft waar, wanneer, wat en wat er sindsdien geprobeerd is. Voor u is dat misschien wat knip/plak werkt, maar dat scheel de andere lezers ( veel ) werk.



Ps. kan u in uw vorige topic niet verder gaan, i.p.v. een nieuwe openen ?

BEERTJE
Level 4
Topicstarter

Goed lezen ,BIJ INSTELLEN GEGEVENS , (mijn instelling )

krijg ik bij herhaling foutmeldingen, dus kan ik mijn gegevens niet aanpassen !

 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Hi @BEERTJE we willen je natuurlijk dolgraag helpen, maar dan willen we heel graag weten waarmee precies. Heb je zoals @Pasi al aangaf wat meer specifieke informatie over het probleem waar je tegenaan loopt? Welke gegevens wil je precies instellen en / of aanpassen en waar? Welke foutmelding zie je bij welke handeling? Hoe vollediger de informatie die je met ons deelt, hoe beter we jou kunnen helpen 🙂 

0 Kudos
Garihd
Level 17

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Bevestigen-in-Priority-werkt-niet/td-p/1432365

 

Het houd blijkbaar verband met dit probleem. Eigenlijk is dit topic overbodig.

0 Kudos
BEERTJE
Level 4
Topicstarter

Kan je wat je bedoeld beter samenvatten ?

0 Kudos
BEERTJE
Level 4
Topicstarter

Kijk Judith ,

Als ik dit formulier invul , wordt het niet verstuurd, omdat het bericht met rode letters als fout wordt gezien .

why ?IMG_1789.png

0 Kudos
PeterH2020
Level 10

PeterH2020_0-1733778454709.png

Dit probleem heb ik ook als ik iets probeer te veranderen.....

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @BEERTJE en @PeterH2020 

 

Kan het wellicht zo zijn dat jullie een spatie of een speciale teken gebruiken bij het invullen van de velden?

Een postcode vul je dus als volgt in: 1234AB en niet 1234 AB 🙂 Willen jullie dit eens testen?

BEERTJE
Level 4
Topicstarter

Goede morgen Jamyla ,

Klopt heb geen spatie gebruikt , ook mijn naam met tussen voegsels aan elkaar .

Verder een hele rare site waarvan dit invul formulier heel verwarrend is , enige invulregels heb ik maar niet ingevuld .

Heel RARE MIJN INSTELLINGEN SITE .

0 Kudos
Pasi
Level 19


Misschien ook iets zoals bij deze melding ? Waarbij er blijkbaar op de achtergrond ( tijdens de Ziggo inhoud/HTML check ! ) iets fout gaat, terwijl er qua zichtbare karakters/letters niets fout is.

 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @BEERTJE - het klopt dat dit nu niet goed werkt. We hebben dit intern aangekaart bij de juiste partijen en zijn in afwachting van een update. Als we meer weten zullen we dit uiteraard laten weten.

BEERTJE
Level 4
Topicstarter

Welmoed ,

Fijn dat jullie er ook achter zijn gekomen dat de instellingen niet goed werkt .

Heeft mij heel veel tijd gekost om het steeds aan te kaarten .

grjs. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator

Inmiddels kun je bij de meeste velden weer een spatie gebruiken, alleen bij 'huisnummer' en 'welk apparatuur heb je om tv te kijken' nog niet. Verder heeft elk veld een maximaal aantal tekens van 30. Dat is voor velden zoals 'over mezelf' en de vraag naar de apparatuur erg summier. Ook hier wordt nog naar gekeken.

Pasi
Level 19

@Alex  schreef:

Inmiddels kun je bij de meeste velden weer een spatie gebruiken, alleen bij 'huisnummer' en 'welk apparatuur heb je om tv te kijken' nog niet. Verder heeft elk veld een maximaal aantal tekens van 30. Dat is voor velden zoals 'over mezelf' en de vraag naar de apparatuur erg summier. Ook hier wordt nog naar gekeken.



Niet dat ik verwacht dat op deze vraag ooit een zinnig ( eerlijk ? ) antwoord komt, maar ik stel hem toch : waarom heeft Ziggo dat aangepast ?

Als dit niet door de Khoros update is verprutst, dan moet iemand dat hebben bedacht, uitgewerkt en gedaan hebben en daarvoor opdracht hebben gekregen, waaraan ( hopelijk ) een goede onderbouwing zit. Maar welke dat is ( of zou moeten zijn ) dat kan ik als IT'er beslist niet bedenken. Natuurlijk kost die extra lengte wat meer data/opslag en ZOU die karakter check misschien zinnig kunnen zijn. Maar heeft Ziggo niet belangrijkere zaken en problemen, waarbij dit soort futiliteiten onnodig tijd, geld en ergernis kosten ?

Hier zal toch een idee ten grondslag hebben gelegen en dus een manager mee bezig zijn geweest. Daarna zal er iemand zijn geweest, die de werkelijk aanpassing heeft gedaan en dan laten we de tester even buiten beeld ( die heeft Ziggo denk ik niet ). Maar al bij al heeft e.e.a. tijd en geld gekost, wat nu weer ongedaan moet worden en dus eigenlijk dubbel zo veel geld kost. Allemaal weggegooid geld, wat wij klanten moeten betalen !


Ps. met 'eerlijk' doel ik NIET de Ziggo mods, want die zullen 'met de stroom' mee moeten en zich naar Ziggo's eisen/wensen moeten buigen, want die betaald hun maandloon, waardoor ze ( denk/verwacht ik ) soms niet dát kunnen schrijven wat ze werkelijk denken.
Maar een eerlijk antwoord van 'Ziggo' zelf ( maar wie dat zou moeten zijn ... geen idee ! ).

 

0 Kudos