1
Vraag
2
Reageer en help mee
hansaccount

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen op de community gaat niet meer na aanpassen mijn Ziggo account dioor Ziggo

Ziggo heeft mijn Zigo account aangepast om te proberen een probleem met e-mail op te lossen. Helaas werd het e-mail probleem hierdoor niet opgelost. Wel kan ik door het aanpassen van mijn Ziggo account nu niet meer inloggen bij smartwifiweb en ook niet meer inloggen op het forum. Ik moest op het forum een nieuw account aanmaken om deze vraag te kunnen stellen. Kan iemand mij helpen om weer bij mijn oude en nog steeds bestaande forum account te kunnen inloggen?
Dat het oude account nog actief is weet ik zeker omdat ik nog steeds meldingen krijg over mijn topics.
Helaas kan ik ze niet meer beantwoorden omdat ik niet meer kan inloggen.

Mijn oude account is h.kanbier en was gekoppeld aan mijn (door Ziggo gewijzigde) Ziggo account.

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76352Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22503Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2588Posts
  • 273Oplossingen
  • 1246Likes

Hi @hansaccount!

Wat jammer dat dit zonder overleg is gegaan!

We zijn op de achtergrond voor je aan de slag gegaan. Je mag even in en uitloggen en dan is je oude account weer hersteld, wil je eens kijken en het natuurlijk ook laten weten? 🙂 

h.kanbier

Level 7
  • 184Posts
  • 3Oplossingen
  • 57Likes

Hallo @Carlien ,

Ja het werkt weer als vanouds. Dank voor het repareren.
Voor het SmartWifiWeb moet er eerst aangepast worden dat de web versie net als de app en "mijn Ziggo"ook zonder dubbele verificatie kan werken.
De Ziggo telefooncentrale begrijpt de SMS van de verificatie niet zodat de verificatie via de Ziggo vaste lijn niet lukt (via een KPN vaste lijn werkt het wel).
Maar bedankt voor nu. 😀

Vr. gr.

H.Kanbier

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 316Posts
  • 20Oplossingen
  • 139Likes

Goeemorgen @hansaccount, fijn dat het weer werkt zoals het zou moeten. Maar hoe bedoel je dat precies dat het via een Ziggo vaste lijn niet werkt?

h.kanbier

Level 7
  • 184Posts
  • 3Oplossingen
  • 57Likes

De tweetraps verificatie van Ziggo stuurt een sms naar een telefoonnummer. Helaas begrijpt de Ziggo telefooncentrale geen SMS berichten op de vaste lijn. Naar een KPN nummer werkt het wel.
Daar SmartWifiWeb via de browser niet net zoals de app zonder tweetraps verificatie werkt is het wachten tot Ziggo dit heeft opgelost.

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 316Posts
  • 20Oplossingen
  • 139Likes

A#h, op die manier @h.kanbier. En dat klopt inderdaad. Maar waarom kies je niet voor een 06 nummer? Dat werkt namelijk altijd. 

h.kanbier

Level 7
  • 184Posts
  • 3Oplossingen
  • 57Likes

Ik heb geen 06 nummer. Alleen de Ziggo lijn.
Dat was vroeger KPN en toen werkte het wel.
Ik denk erover om de telefoon straks weer bij KPN onder te brengen zodra ze hier de glasvezel klaar hebben.

Dan is het weer opgelost.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5897Posts
  • 695Oplossingen
  • 2481Likes

@h.kanbier KPN heeft de vaste telefoonlijn stopgezet zoals jij bent gewend, en brengt dit volledig onder in de glasvezellijn.

KPN zet drie miljoen telefoonlijnen uit en duwt mensen naar duurder glasvezel | Tech | NU.nl

Maar onze telefoondienst werkt inderdaad niet met een sms dienst. De maatschappij/techniek hederdaags stuurt inderdaad vrijwel alles tegenwoordig uit op een mobiele lijn. Vroeg of laat wordt je bijna verplicht een mobiel te gaan gebruiken, zeker nu de techniek dermate verandert dat het 'de toekomst' is qua communicatiemiddel.

h.kanbier

Level 7
  • 184Posts
  • 3Oplossingen
  • 57Likes

Heb zojuist contact gehad met KPN. Ook via de glasvezel blijft SMS gewoon werken KPN zet de nummers om naar spraak indien nodig.
Digid werkt ook met spraak SMS naar vaste lijnen, dat werkt wel met een Ziggo lijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic