drahcir

Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Inloggen op community via "Mijn Ziggo App" functioneert niet meer :-(

beste mensen,

 

Tot aan gisteren had ik "gewoon" toegang tot de Ziggo community via de App op m'n telefoon.

Op één of andere manier is er op de achtergrond iets gewijzigd zodat ik nu de melding "Inloggen is niet gelukt" krijg (zie ook bijgevoegde foto)

 

als ik dan de optie "Mijn Ziggo" kies dan ga ik inderdaad naar de omgeving toe van "Mijn Ziggo" maar niet naar de community

Ik moet dan bewust via een browser op de telefoon / PC / ...  naar de community toe

 

Is geen mega-ramp maar wel omslachtig.

Ik heb het wachtwoord al een keer gewijzigd, alle koekies verwijderd en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd

 

Ook de optie om met m'n community-gebruikers naam in te loggen functioneert niet - aantal maal geprobeerd  maar wordt op één of andere manier niet herkend

Als ik dan de optie "login gegevens opvragen" selecteer dan vraagt de app om gebruikersnaam en postcode - maar die worden ook niet herkend...

 

Heb al diverse zoekpogingen ondernomen op de community en via google/bing, maar helaas geen succes.

 

Iemand suggesties / oplossing(en) ?

 

Alvast dank 🙂

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @drahcir & @Ad Arnhem, bedankt voor het melden! Dit is een bekend issue, hierover hebben we al meerdere voorbeelden ontvangen. Jullie kunnen deze pagina in de gaten houden, hier zal in de toekomst een oplossing voor komen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
drahcir
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Nu ben ik van nature niet ongeduldig, het lijkt er echter op dat het “probleem” niet oplosbaar is óf dat ik hem in de verkeerde  sectie gepost heb.

 

@Marianne kun jij hier misschien iets mee?

Ad Arnhem

Level 6
  • 120Posts
  • 5Oplossingen
  • 55Likes

@drahcir ik heb dezelfde ervaring als u! Probleem speelt al ruim een week. Ook de smartwifi app werkt niet lekker: duurt minuten voordat die opstart. Aan een oplossing zou gewerkt worden?

drahcir
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Ad, je weet wat ze zeggen hè - gedeeld smart is halve smart 😉

 

Laten "we" hopen dat dit "probleem" opgelost kan worden.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @drahcir & @Ad Arnhem, bedankt voor het melden! Dit is een bekend issue, hierover hebben we al meerdere voorbeelden ontvangen. Jullie kunnen deze pagina in de gaten houden, hier zal in de toekomst een oplossing voor komen. 

Uitgelicht topic