beste mensen,
Tot aan gisteren had ik "gewoon" toegang tot de Ziggo community via de App op m'n telefoon.
Op één of andere manier is er op de achtergrond iets gewijzigd zodat ik nu de melding "Inloggen is niet gelukt" krijg (zie ook bijgevoegde foto)
als ik dan de optie "Mijn Ziggo" kies dan ga ik inderdaad naar de omgeving toe van "Mijn Ziggo" maar niet naar de community
Ik moet dan bewust via een browser op de telefoon / PC / ... naar de community toe
Is geen mega-ramp maar wel omslachtig.
Ik heb het wachtwoord al een keer gewijzigd, alle koekies verwijderd en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Ook de optie om met m'n community-gebruikers naam in te loggen functioneert niet - aantal maal geprobeerd maar wordt op één of andere manier niet herkend
Als ik dan de optie "login gegevens opvragen" selecteer dan vraagt de app om gebruikersnaam en postcode - maar die worden ook niet herkend...
Heb al diverse zoekpogingen ondernomen op de community en via google/bing, maar helaas geen succes.
Iemand suggesties / oplossing(en) ?
Alvast dank 🙂