1
Vraag
2
Reacties
PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

Inloggen community na opzeggen abonnement

Even een vraagje namens een kennis van mij.

Hij logt momenteel met zijn Mijn Ziggo-account in op deze community. Over enkele weken gaat hij echter verhuizen naar een plaats waar geen Ziggo beschikbaar is. Zijn Ziggo-abonnement wordt dus beëindigd. Dat betekent ook dat zijn Mijn Ziggo-account komt te vervallen.

Kan hij straks wel blijven inloggen op de community? Is dat dan alleen mogelijk met een nieuwe gebruikersnaam? Of is het mogelijk om op de een of andere manier met dezelfde gebruikersnaam te blijven inloggen op de community?

Piet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PJM v.d. Vooren

Wat jammer dat jouw kennis gaat verhuizen naar een gebied waar wij niet kunnen leveren! Niet getreurd! Jouw kennis kan gewoon blijven inloggen met zijn gegevens voor de Community (ook als zijn abonnement is opgezegd) en de inloggegevens zijn gekoppeld met Mijn Ziggo. Jouw kennis kan dus nog hartenlust de Community bezoeken ^^

Bekijk in context

2 Reacties 2
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Dag Piet , 

Ik denk dat @Alex  of een van zijn collega's hier wel een antwoord op kan geven.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PJM v.d. Vooren

Wat jammer dat jouw kennis gaat verhuizen naar een gebied waar wij niet kunnen leveren! Niet getreurd! Jouw kennis kan gewoon blijven inloggen met zijn gegevens voor de Community (ook als zijn abonnement is opgezegd) en de inloggegevens zijn gekoppeld met Mijn Ziggo. Jouw kennis kan dus nog hartenlust de Community bezoeken ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic