ik ben mijn inloggegevens kwijt van bartje-5
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @bartje-51, @bartje-5 - Ik heb je Mijn Ziggo gekoppeld aan bartje-5 - Via het inloggen, kom je daar als het goed is nu terecht 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je ze krijgen via deze weg?
@bartje-51 Blijf SVP in dit topic reageren, 3 topics over hetzelfde onderwerp geven dubbele vragen en antwoorden en mogelijk dubbele acties die elkaar in de weg gaan zitten.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dank @Bert voor je hulp.
Ik heb het bij een andere moderator neergelegd die dit voor je uitzoekt hoe dit met je account zit. Je krijgt zo snel als hij er tijd voor heeft reactie.
Hi @bartje-51,
Hulp is hier! Ik zie dat zowel bartje-51 als bartje-5 geregistreerd zijn via Mijn Ziggo. Mijn vermoeden is dat er ergens in de tussentijd een wijziging heeft plaatsgevonden bij je Mijn Ziggo (bijvoorbeeld verwijderd of samengevoegd met My Vodafone). Herken je dat? Dan ga ik de accounts voor je omwisselen en kom je straks via Mijn Ziggo uit bij bartje-5 🙂
Mocht er iets anders aan de hand zijn (heb je bijvoorbeeld een tweede Mijn Ziggo), laat het dan vooral weten!
hoi Alex, dat klopt helemaal wat je zegt met bartje -51 lukt het wel maar heb inderdaad
liever weer bartje-5 ik moet daar een nieuw ww voor aanmaken ??
@bartje-51 Als je weer in bartje-5 wilt komen, hoef je alleen maar met je huidige Mijn Ziggo login gegevens in te loggen, althans dat was de bedoeling van Alex.
Hi @bartje-51, @bartje-5 - Ik heb je Mijn Ziggo gekoppeld aan bartje-5 - Via het inloggen, kom je daar als het goed is nu terecht 🙂
oke hartelijke dank Alex en collega probleem is opgelost gelukkig
Hi ik heb een probleempje met inloggen op mijn ziggo account waar ik mijn abbonementen etc.. kan beheren het account is rond 2010 aangemaakt en de inlog gegevens ben ik kwijt…
Hi @Amin - zuur dat je je inloggegevens kwijt bent van je Mijn Ziggo account.
Het topic waar je nu in reageert gaat puur over het inloggen op de Community.
Zal ik je 'oude' Mijn Ziggo account volledig verwijderen zodat je je opnieuw kan registreren?
Als ik dan nog wel kan zien vanaf waneer ik mijn abbonement heb aangesloten etc.. dan vindt ik het geen probleem…
Kunt u, anders niet mijn oude accountgegevens klantnummer: ***** inlog naam:**** veranderen naar mijn huidige mail:****
** Moderator: bericht aangepast in verband met privacy gevoelige informatie **
Inhoudelijk veranderd er niets aan je account. Ik zal je account verwijderen en je kan je over een uur opnieuw registreren.
Succes en een fijne middag nog 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.