Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

In Memoriam: @hanh

Onlangs ontvingen wij het trieste bericht dat onze Super Expert Hanh onverwacht is overleden in het bijzijn van zijn geliefde vrouw.

Meijnendel.jpg

We kennen @hanh als een markante en gedreven Super Expert die zich dag en nacht inzette om andere gebruikers te helpen. Zijn kritische blik en tactisch geplaatste sarcasme is wat hem karakteriseerde: rechtdoorzee, eerlijk en zonder poespas.

@hanh was al sinds begin 2015 actief op de Community en zal door het Community Team en onze users enorm gemist worden.

Onze gedachten zijn bij zijn familie en vrienden.

Condoleance
Uiteraard willen we iedereen die daar behoefte aan heeft de gelegenheid geven hieronder een bericht te plaatsen ter nagedachtenis aan @hanh.

30 Reacties 30
Meldingen
Aan Uit
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17625Posts
  • 731Oplossingen
  • 4293Likes

Han,

Ik zal met name het brainwaven missen, Wat wij deden om een probleem opgelost te krijgen. Je  humor zal ook zeker gemist worden. Ik wens familie alle sterkte toe om dit verlies te dragen. 

Rob

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2787Posts
  • 290Oplossingen
  • 2312Likes

Ik ga jou en je humoristische privéberichten, met een sarcastisch randje enorm missen.

Rust zacht 

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1619Posts
  • 139Oplossingen
  • 1966Likes

Rust zacht, Han. Ik zal je scherpe opmerkingen tijdens de webinars missen. Met al jouw kennis en zo nu en dan een dosis humor was je hier zeker van toegevoegde waarde. Veel sterkte toegewenst aan familie in deze moeilijke periode.

efok

Level 17
  • 4082Posts
  • 221Oplossingen
  • 1622Likes

Ik schrik van dit bericht. Ik miste de activiteit van hanh al een tijdje. Ik waardeerde zijn kennis en toonzetting hier. Hij kon de juiste dingen zeggen, en hield ons allen scherp. Beste han, rust in vrede.  Heel veel sterkte voor je nabestaanden. Gecondoleerd allen die bij hem betrokken waren.

bloemen64

Level 18
T.E.A.M.
  • 5434Posts
  • 197Oplossingen
  • 3306Likes

Ha, die Han.

Ik ga je ook missen. Was al een tijdje erg rustig zonder jou bijdrages en opmerkingen. Had je graag een keer live ontmoet maar verder dan via een computer scherm is het helaas niet gekomen. 

bloemen64_0-1614291773346.png

Richard1993!

Level 12
  • 648Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

ik ken de beste man niet maar ik wil toch zeggen gecondoleerd 

Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6286Likes

Beste Han, 

Wat een gemis, nu je weg bent. 
Met jou heb ik altijd een haat-liefde verhouding gehad. We spraken, zoals we wel eens zeiden, lang niet altijd "dezelfde taal" en hierdoor leek het er soms op dat we totaal niet door 1 deur konden. Toch was niets minder waar. Want we hadden - ik spreek nu ook maar even voor jou, omdat ik weet dat je dit ook zo zag - een enorm wederzijds respect voor elkaar. Ik zal je kennis, je inzettingsvermogen, je humor en je passie niet snel vergeten. Vooral dat stukje passie. Want dat was het waardoor je soms tot in de verschrikkelijk late uren nog driftig handleidingen uit zat te typen voor een klant die vastgelopen was. Passie was het waardoor je soms in telefonische meetings niet meer stopte met praten, tot ik ingreep 😉. Passie was het waardoor je zó ongelooflijk veel wist en waardoor je je zo kon opwinden wanneer de zaken niet liepen zoals ze zouden moeten lopen. Passie is wat jou zo'n gewaardeerde gebruiker maakte. 

Oh, wat zou ik graag zien hoe hij bovenstaande reacties las. Ongemakkelijk om zoveel complimenten en emotie, maar stiekem blakend van trots. Daar ben ik van overtuigd. 

Ik wil de nabestaanden van Han bij deze enorm veel sterkte wensen met hun verlies 🌹

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes

Han,

Wat was jij een hoeksteen van dit stukje internet. Veel kennis, duidelijke taal, altijd meedenkend om tot een oplossing bij de raarste problemen te komen. Een voorbeeld voor veel forumgangers.

We gaan je missen!

Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 499Likes

Hi Han,

Het was even schrikken en totaal onverwacht toen ik dit trieste bericht te horen kreeg.

Ik waardeerde onze brainstorm sessies zeer en zal Je Expertise, Humor en Eigenwijsheid, gedreven door passie, zeker missen. Rust zacht Han.

🌹Aan de nabestaanden van Han, mijn oprechte deelneming en heel veel sterkte. 🌹

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10449Posts
  • 598Oplossingen
  • 3000Likes

gecondoleerd en sterkte voor de familie 

PetertjeBol

Level 8
  • 199Posts
  • 3Oplossingen
  • 51Likes

Vervelend nieuws!

Aan een ieder die Han gekend heeft, mijn oprechte deelneming en heel veel sterkte in deze periode.