Verwijderd account
Niet van toepassing

Ik kan ik niet meer met mijn oude community account inloggen.

Nadat ik mijn Vodafone en Ziggo account heb samengevoegd kan ik niet meer met mijn oude community account gegevens inloggen. Hoe kan ik dit oplossen en weer in mijn oude community account inloggen?

15 Reacties 15
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Kun je wel op de community inloggen met je nieuwe Mijn Ziggo inloggegevens?

Verwijderd account topicstarter
Niet van toepassing

Nou ja dan heb ik dus dit account dat helemaal nieuw en leeg is.

Ik wil graag in mijn oude account kunnen inloggen.

Ik dacht misschien is het wel handig Vodafone en Ziggo accounts samen te voegen.

Ik had niet verwacht dat ik dan mijn community account zou verliezen anders had ik het niet samengevoegd.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Dat is ook een vreemde reactie, zoiets kan je niet verwachten.

 

Een Ziggo moderator kan in de achtergrond kijken en dit voor je oplossen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Verwijderd account topicstarter
Niet van toepassing

Ik heb mijn gegevens erin gezet.

Bedankt weer Bert!

RoWi.
Expert
Expert
  • 12703Posts
  • 573Oplossingen
  • 3501Likes


@Verwijderd account  schreef:

Nou ja dan heb ik dus dit account dat helemaal nieuw en leeg is.

Ik wil graag in mijn oude account kunnen inloggen.

Ik dacht misschien is het wel handig Vodafone en Ziggo accounts samen te voegen.

Ik had niet verwacht dat ik dan mijn community account zou verliezen anders had ik het niet samengevoegd.


Waarschijnlijk worden nu de Mijn Vodafone account gegevens gebruikt om op de community aan te melden daar is dan geen account aangekoppeld. 

Logde je voorheen in met een Mijn Ziggo account ? In principe zou je die gegevens nog kunnen gebruiken voor het oude community account.

 

Eerlijk gezegd heeft dat koppelen meer na dan voordelen, ik wist destijds niet hoe snel ik dat weer ongedaan moest laten maken. Mijn ervaring is wat dat aan gaat anders, en zie dit juist wel als te verwachten.

 

Verwijderd account topicstarter
Niet van toepassing

@Bertik kan nu helaas niet meer met de vorige Ziggo account gegevens inloggen. Ik heb zonet allerlei pogingen gedaan. Ook nieuw wachtwoord proberen aan te vragen kreeg echter geen email binnen.

 

Naamloos.jpg

 

@RoWi.inderdaad ik ben er nu ook achter dat dat samenvoegen geen voordeel heeft gehad maar wel nadelen. Dus als een Ziggo medewerker dit leest en het kan terug gedraaid worden dan heel graag a.u.b.

 

Ik had niet zo'n staat van dienst als jij en Bert hebben maar het is toch jammer dat account kwijt te raken er was een beginnetje weet je wel.

RoWi.
Expert
Expert
  • 12703Posts
  • 573Oplossingen
  • 3501Likes

Mogelijk kan een moderator het 'oude' community account aan je 'nieuwe' Mijn Ziggo account koppelen. 

 

Klopt wat ik hiervoor al schreef mijn vermoeden dat je nu aanmeld met je My Vodafone gegevens? 

Verwijderd account topicstarter
Niet van toepassing

Klopt inderdaad.

Dat zal ook wel de reden hiervoor zijn. Als ik het andersom had gedaan was dit misschien niet gebeurd maar dan had ik misschien weer bij Vodafone problemen ondervonden.

 

Dus bij voorkeur als het kan de accounts weer apart zoals het was als dat nog kan daar zou ik wel blij mee zijn.

 

Of misschien wat jij @RoWi. inderdaad zegt het oude community account aan het nieuwe account koppelen maar mijn voorkeur heeft wel het samenvoegen terugdraaien als dat ook nog zou kunnen.

Verwijderd account topicstarter
Niet van toepassing

De Ziggo medewerkers hebben niet zo'n zin om op mijn vraag/probleem te reageren geloof ik.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Ik vermoed dat het één en ander tussen de wal en het schip is gevallen door ziekte.

Ik leg dit topic bij de Ziggo moderators neer.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6589Posts
  • 572Oplossingen
  • 2964Likes

Hi @Verwijderd account, 

Volgens mij is je berichtje inderdaad tussen wal en schip geraakt. Gelukkig heeft @Bert een nieuwe heads-up gegeven.

Vervelend dat je zoveel gedoe ervaart na het samenvoegen van je Mijn Vodafone en Ziggo account. In veel gevallen biedt het voordelen, anders zou je natuurlijk ook niet voor het samenvoegen van je accounts kiezen. Helaas betekent dat samenvoegen ook dat je niet meer kan inloggen op de Community. Het technische verhaal van hoe en waarom zal ik je besparen.

Gelukkig kunnen we je altijd helpen om je oude Community account weer te koppelen aan je huidige Mijn Ziggo inlog. Wat was je originele gebruikersnaam? Dan ga ik voor je aan de slag.

Als je ook wil dat ik andere acties voor je uitvoer, zoals bijvoorbeeld het ontkoppelen van je Mijn Ziggo en Mijn Vodafone account, dan kan ik dat ook voor je doen. Let wel, kans is dat we dan even opnieuw naar het inloggen op je Community account moeten kijken.

Verwijderd account topicstarter
Niet van toepassing

Hoi Folkert,

 

Ik heb in mijn profiel bij Persoonlijke opmerkingen mijn oude username en email adres geschreven met in de aanhef jouw naam misschien vereenvoudigd dat het vinden ervan. Ik schreef dat liever niet hier in het openbaar toegankelijke forum. Ik kan je geloof ik geen PB sturen anders had ik dat gedaan.

 

Bij voorkeur zou ik graag het samenvoegen met Vodafone ongedaan maken zodat ik bij beiden op de oude manier kan inloggen. En dan ook weer mijn oude community account kan bereiken.

 

Het oude community account aan het samengevoegde nieuwe account toevoegen liever niet liever de oude situatie terug zoals het was. Als dat mogelijk is zou ik daarvoor willen kiezen.

 

Ik dacht dat het samenvoegen een verbetering zou zijn dat is het voor mij niet helaas.

 

Alvast bedankt!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3048Posts
  • 262Oplossingen
  • 479Likes

Hoi @Guido6464, 


Ik zie dat je inmiddels in contact staat met Folkert om dit op te lossen 🙂

Verwijderd account topicstarter
Niet van toepassing

Ik heb hetzelfde probleem na het samenvoegen van Ziggo en Vodafone.

Ik heb hierover gemaild met Alex van Ziggo.

Ik moest een tijdelijke gebruikersnaam maken met een ander emailadres.

Dit heb ik gedaan maar hoor nu al dagen niets meer.

Ik zit in de testgroep van de Mediabox next en heb problemen die ik graag wil delen op het Mediabox next test forum maar ik kan er niet in.

 

Mijn normale gebruikersnaam is oreitsma

 

Ik hoop snel op een oplossing.

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 656Oplossingen
  • 2115Likes

Hi @OReitsma, als het goed is kun je nu weer inloggen op je originele Community account via je gewone Mijn Ziggo login. Ik zal het dubbele account oreitsma60 verwijderen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic